Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу № 139 для дітей з порушеннями мовлення знаходиться за адресою: 03148 м. Київ, вул. Гната Юри 5-а. В дошкільному навчальному закладі 12 груп (1 для дітей раннього віку та 11 для дітей дошкільного віку). Режим роботи груп: 12 годин. В дошкільному навчальному закладі чотириразове харчування. Заклад працює за програмою виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина», спеціальними програмами відповідно діагнозів ЗНМ, ФФНМ, заїкування. Діти приймаються відповідно направлення ПМПК в групи дошкільного віку з 3 років та в групу раннього віку з 2 років. Дошкільний навчальний заклад укомплектований педагогічними кадрами: 1 завідувач, 1 вихователь-методист, 20 вихователів, 10 вчителів-логопедів, 1 музичний керівник, 1 практичний психолог. Мова навчання дітей – українська
Category: Для дітей з вадами мовлення
Заклад дошкільної освіти № 481 (Дніпровський район) – (044)540-78-50
Заклад дошкільної освіти № 481 комбінованого типу з групами для дітей з порушенням мовлення. Заклад розпочав роботу у 1967 році. Проектна потужність 12 груп 220 дітей. В закладі функціонує 11 груп: 5 груп загальноосвітнього типу: 1 група раннього віку, 4 дошкільні групи та 6 логопедичних груп , з яких 3 групи для дітей із загальним недорозвиненням мовлення, 2 групи для дітей з фонетико – фонематичним недорозвинення мовлення та 1 група для дітей, що заїкаються. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей здійснюється керівником протягом календарного року у порядку черговості їх електронного запису та на підставі: • заяви батьків або осіб, які їх замінюють; • медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; • довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; • свідоцтва про народження. Для прийому дітей у групи для дітей з порушенням мовлення додатково подається: • висновок психолого-медико-педагогічної консультації; • направлення Дніпровського районного управління освіти. Педагогічний процес у закладі дошкільної освіти забезпечують 28 кваліфікованих спеціалістів: 17 вихователів, 6 вчителів-логопедів, музичний керівник, психолог, інструктор з фізкультури, керівник гуртка. У закладі працює лікар – педіатр. Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». В усіх вікових групах створені необхідні умови для забезпечення належного рівня фізичного і психічного розвитку дітей, гуманізації навчально-виховного процесу, розкриття різноманітних здібностей дітей. У закладі сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінет психолога. Обладнання приміщень відповідає віковим особливостям дітей, дотримані вимоги щодо створення розвиваючого середовища. Основним напрямком роботи закладу дошкільної освіти – є створення умов для всебічного і гармонійного розвитку розумових та фізичних здібностей дітей, виховання повноцінної особистості. Організовано 3-разове та 4-х разове збалансоване харчування.
Дошкільний навчальний заклад “Перші сходинки” № 85 (Святошинський район) – (044)402-38-43
Дошкільний навчальний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем з режимом роботи 10 годин (спеціальні групи- з порушенням мовлення, 08:00-18:00) та 12 годин (групи загального розвитку та одна група з інклюзивним навчанням; 07:00-19:00). Вихідні дні: субота, неділя, святкові. В закладі функціонує 13 груп, з них: 3 групи раннього віку, 10 груп дошкільного віку ( 3 – спеціальні, для дітей з порушенням мовлення, 1 – група з інклюзивним навчанням та 6 груп загального розвитку). Система роботи дошкільного закладу спрямована на забезпечення рівного доступу дітей до якісної дошкільної освіти; створення умов для розкриття потенційних можливостей кожної дитини, збагачення системи виховної роботи новими підходами та методиками; здійснення експериментальної діяльності через запровадження новітніх інформаційних технологій у навчально-виховний процес. Навчально-виховний процес здійснюється відповідно освітньої програми для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Для своєчасного корекційного впливу на розвиток дітей з особливими потребами (порушення мовлення) з дітьми працюють фахові спеціалісти – вчителі-логопеди.Тривалість перебування дітей з порушенням мовлення встановлено ПМПК в залежності від рівня та ступеня мовленнєвого порушення. В закладі функціонують логопедичні кабінети. В кабінетах обладнано куточок «Поради логопеда», в якому розміщено інформаційно-практичні матеріали для батьків. Варіативна складова змісту освіти за Базовим компонентом дошкільної освіти в закладі забезпечується в освітній лінії «Іноземна мова». В закладі створено всі умови для якісного навчання дітей англійської мови. Навчання здійснює вихователь з правом ведення занять англійської мови, яка працює за програмою, затвердженою МОН України для використання в дошкільних навчальних закладах «Англійська для дошкільнят» Т.Шкваріної. Заняття проводяться з дітьми віком від 5 до 6 років двічі на тиждень, згідно затвердженого розкладу. Дітей даного віку (5-6 років) навчають квілінгу. В закладі працює практичний психолог. Робота психолога в дошкільному закладі ведеться у відповідності з міжнародними і українськими державними актами та законом про забезпечення захисту та умов розвитку дітей. Діяльність психологічної служби підпорядковується законодавству України в галузі освіти.
Заклад дошкільної освіти № 691 (Дніпровський район) – (044)517-28-55;
Заклад розпочав свою роботу у 1983 році. Проектна потужність закладу 14 груп -250 дітей. Функціонує 12 груп. Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: – Заяви батьків або осіб, які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; – довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення; – свідоцтво про народження. Для прийому дітей до дошкільного навчального закладу (групи) комбінованого типу додатково додається: – висновок психолого-медико-педагогічної консультації; – направлення Дніпровського районного управління освіти. З дітьми у закладі дошкільної освіти працюють – вихователі, вчителі-логопеди, музичні керівники, інструктор з фізичного виховання, практичний психолог, керівник гуртка. У закладі дошкільної освіти працюють групи : 4 груп – для дітей з порушеннями мови (3 групи з загальним недорозвитком мовлення; 1 група – з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення) і 8 груп для дітей загального розвитку, з них 2групи для дітей раннього віку. У закладі організовано якісне 3х разове харчування в групах для дітей загального розвитку , в групах для дітей з порушеннями мови – 4х разове, безкоштовне харчування. ЗДО працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Пріорітетним напрямком роботи є фізичний розвиток дітей та мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку. В спеціалізованих групах вчителями – логопедами здійснюється корекційно-розвивальна робота з дітьми з порушеннями мови. У закладі дошкільної освіти сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінет психолога, театралізована студія “Казка на долонці”.
Заклад дошкільної освіти № 74 (Шевченківський район) – (044)443-70-17;
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 74 Шевченківського району м. Києва побудований у 1962 році з проектною потужністю 6 груп на 110 місць. Функціює 7 груп : різновікова група для дітей із загальним недорозвитком мовлення (11 дітей); різновікова група для дітей з розумовою відсталістю (8 дітей); перша молодша група (16 дітей), друга молодша група (26 дітей), середня група (26 дітей) та старша група (20 дітей), старша група короткотривалого перебування дітей (3 дітей). Пріоритетним напрямком освітнього процесу є розвиток творчих здібностей дітей. Режим роботи дошкільного навчального закладу: 2 групи – 12.00 годин ( з 7.00 до 19.00), 4 групи – 10.5 годин ( з 7.30 до 18.00), 1 група – короткотривала ( з 8.30 до 12.30). В закладі встановлений 3-х разовий режим харчування для груп дітей загального розвитку, а для дітей спеціальних груп – 4-х разовий режим харчування. Прийом дітей проводиться з двох років на підставі заяви батьків, копії свідоцтва дитини про народження, медичної довідки про стан здоров’я дитини, витягу з протоку засідання психолого-медико-педагогічної консультації, направлення Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації ( для дітей спеціальних груп). В закладі працює вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, практичний психолог, соціальний педагог. Додаткових освітніх послуг немає.
Медок № 17 (Солом’янський район) – (044)248-27-86;
Заклад дошкільної освіти № 17 своє існування розпочав як звичайний садочок. На даний час він є комбінованим дошкільним закладом зі спеціальними групами для дітей з загальним недорозвитком мовлення та для дітей з особливими потребами. Працює за програмою «Дитина» з врахуванням психофізичних особливостей розвитку дітей та формування їх пізнавальної діяльності. Наша мета –- викликати активність дитини, перемогти інертність її духовних сил. Виховати громадянина України, який спроможний жити за принципами нової екологічної стратегії та нових суспільних технологій. В садочку 8 груп, 3 з них логопедичні,куди діти приймаються з трьох років з діагнозом ЗНМ ( загальний недорозвиток мовлення). Одна група для дітей з особливими потребами (розумова відсталість). 4 загальних групи, одна з яких для дітей раннього віку ( з 2-х років), а також молодша група (3 – 4 роки), середня група (4 – 5 років), старша група ( 5 – 6 років). Компенсаторно-лікувальна та навчально-виховна робота здійснюється в тісному зв’язку всього колективу: директора ДНЗ, вихователя-методиста, вчителя-дефектолога та вчителів-логопедів, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, практичного психолога. Всі спеціалісти мають вищу спеціальну освіту. Вся наша робота спрямована на реабілітацію дитини. Вона повинна відчувати себе гідною, спроможною співіснувати в будь-якому колективі.. Педагогічний колектив систематично переглядає методи роботи, прагнучи до того , щоб дітям було цікаво і затишно в садочку, намагається створити всі умови для гармонійного розвитку особистості. Головний акцент педагоги садочка надають здоров’ю дітей ,в широкому розумінні, а саме здоров’ю фізичному, психічному і духовному. В кабінетах вчителів-логопедів і вчителя-дефектолога вдосталь різноманітного матеріалу і спеціального оснащення, що відповідає сучасним вимогам. Вихователі і спеціалісти дошкільного закладу підтримують тісний зв’язок з батьками дітей. З цією метою батьки запрошуються на відкриті перегляди занять, на свята і розваги, влаштовується День відкритих дверей для батьків, спільні семінари, збори, конференції. Протягом року педагоги ДНЗ ознайомлювались інноваційними інтерактивними технологіями . Наряду з іграми та заняттями в садочку функціонують і додаткові послуги, де по бажанню малюків та їх батьків діти вивчають англійську мову, грамоту, розвивають логічне мислення, займаються вокалом та хореографію. Наш дитячий дошкільний заклад завжди охоче приймає активну участь майже в усіх подіях району та міста. Наші здобутки та надбання: • Розробка та впровадження інноваційних методів корекційної роботи з дітьми, що мають недоліки мовлення. • Участь у експерименті «Виховуємо киянина», за допомогою впровадження парціальної регіональної програми для дітей старшого дошкільного віку «Я – Киянин». • Використання конструктора LEGO для всебічного розвитку дітей Організовано трьохразове харчування дітей. Забезпечення продуктами харчування здійснюється централізовано. Меню складається за картотекою, затвердженою директором ДНЗ. Медично-профілактична робота ведеться згідно річного плану. Медична сестра проводить моніторинг стану здоров’я , фізичного та психічного стану дітей. Здійснюється контроль за профілактичними та оздоровчими заходами. Організація харчування дітей в дошкільному закладі здійснюється за такими принципами: Адекватна енергетична цінність раціонів відповідно до енерговитрат дітей. Збалансованість та максимальна різноманітність раціону. Адекватна технологічна та кулінарна обробка продуктів Соціально-психологічну службу представляє практичний психолог, яка проводить роботу: Психодіагностика ( діагностика адаптації новоприбулих дітей до умов ДНЗ, діагностика психологічної готовності дітей до навчання у школі, діагностика обдарованості). Корекційно-відновлювальні та розвивальні заняття для підтримки та розвитку особистих психологічних якостей дітей дошкільного віку, в різних формах. Консультації для педагогів та батьків. На майбутнє дитячий навчальний заклад планує розвиватися , зростати і йти у дусі з часом, узявши з собою найкращі здобутки та корисний досвід минулих років.
Заклад дошкільної освіти № 221 (Голосіївський район) – (044)257-41-65
Заклад дошкільної освіти № 221 компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення. Працює 4 спеціальні групи, з них: 2 – для дітей із загальним недорозвиненням мовлення, 2 – для дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Приймаються діти з порушеннями мовлення віком від 3 до 6 (7) років. Режим роботи дошкільного навчального закладу з 7.00 до 19.00. Навчально-виховний процес, корекційно-відновлювальна робота з вихованцями проводиться за комплексною освітньою програмою “Дитина”, програмами для дітей, які мають особливі освітні потреби. Організований фізкультурно-оздоровчий гурток “Промінчики майбутнього”. Виховний, навчально-корекційний процес здійснюється висококваліфікованими досвідченими педагогами: вихователями, вчителями-логопедами, практичним психологом, інструктором з фізичного виховання, музичним керівником. Педагогічний колектив щоденно дарує своїм вихованцям незабутні враження, безцінний досвід, має альтернативні, сучасні погляди на виховання і навчання дитини, прагне виховати вільну, самостійну, розвинену, творчу, здатну орієнтуватись в реаліях життя особистість. Ключовими пріоритетами змістового наповнення освітньо-корекційного процесу є: якісна корекція мовленнєвих порушень, формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми; взаємодія з батьками, популяризація психологічних, педагогічних, медичних знань; забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами; формування національно-патріотичних почуттів тощо. Медичне обслуговування здійснює медична сестра старша. Харчування 4-х разове, за потреби та показаннями лікаря можлива організація дієтичного харчування.
Заклад дошкільної освіти № 485 (Дніпровський район) – (044)295-17-31
Заклад розпочав свою роботу у 1966 році. Проектна потужність закладу 12 груп – 220 дітей. Функціонує 10 груп. Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: – Заяви батьків або осіб,які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря,що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; – довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення; – свідоцтво про народження. Для прийому дітей до дошкільного навчального закладу (групи) комбінованого типу додатково додається: – висновок психолого-медико-педагогічної консультації; – направлення Дніпровського районного управління освіти. З дітьми у закладі дошкільної освіти працюють – вихователі, вчителів-логопедів, музичні керівники, інструктор з фізичного виховання,практичний психолог. У закладі дошкільної освіти працюють групи : 5 груп – для дітей з порушеннями мови (4 групи з загальним недорозвитком мовлення; 1 група – з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення) і 5 груп для дітей загального розвитку, з них 1група для дітей раннього віку. У закладі організовано якісне 3х разове харчування в групах для дітей загального розвитку , в групах для дітей з порушеннями мови – 4х разове, безкоштовне харчування. ЗДО працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Пріорітетним напрямком роботи є розвиток комунікативної компетентності у дітей раннього та дошкільного віку. В спеціалізованих групах вчителями – логопедами здійснюється корекційно-розвивальна робота з дітьми з порушеннями мови. У закладі дошкільної освіти сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний,фізкультурний зали, кабінет психолога.
ДНЗ № 571 (Святошинський район) – (044)274-24-35
В ДНЗ 11 груп (з них 2 логопедичні групи для дітей з затримкою мовленевого розвитку). Навчально-виховний процес в дошкільному закладі №571 здійснюється відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, освітньої програми (“Дитина”). В закладі працює практичний психолог, музичні керівники, медична сестра, вчителя-логопеди. Досвідчені педагоги-вихователі сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дитини, виховують її почуття та інтелект, шляхом використання особистісно-орієнтованих та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини. Велика увага приділяється збереженню здоров”я дітей. Діти з 3-річного віку додатково ознайомлюються з основами англійської мови (гурткова робота), хореографії. У ДНЗ № 571 3-разове якісне, збалансоване, різноманітне харчування. Приймаються діти з 2 років.
Заклад дошкільної освіти № 323 (Шевченківський район) – (044)440-54-11;
Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) компенсуючого типу (спеціальний) № 323 Шевченківського району м.Києва побудований у 1961 році з проектною потужністю 6 груп на 110 місць (розрахункова потужність на 62 місць). Функціонують 6 груп для дітей із загальним недорозвитком мовлення. Пріотетним напрямком освітнього процесу є корекційно-розвиткова робота. В дошкільному навчальному закладі працює: 5 груп – 10,5 годин, 1 група – цілодобова. В закладі встановлений у 5-ти вікових групах 4-х разовий, а у цілодобової групи – 5-ти разовий режим харчування. Прийом дітей проводиться з трьох років на підставі витягу з протоку засідання психолого-медико-педагогічної консультації, направлення Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, заяви батьків, копії свідоцтва дитини про народження, медичної довідки про стан здоров’я дитини. В закладі працює вчитель-логопед, практичний психолог, музичний керівник, інструктор з фізкультури. Додаткових освітніх послуг немає. З вересня 2016 року розпочато проектну діяльність “Роль дидактичної гри, як засобу виховання і навчання дошкільника”, що є одним із складової корекційного впливу. Графік прийом громадян: Вівторок: 11.00 – 14.00 Четвер: 15.00 – 19.00