Власність: комунальний
Тип закладу: дитячий садок
Спеціалізація: з вадами мовлення
Вид закладу: комбінований
Заклад дошкільної освіти № 23 (Шевченківський район) – (044) 486-32-48
Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) комбінованого типу № 23 розрахований на 4 групи, 64 місця (за проектом). В закладі функціонує 2 групи загального розвитку та 2 групи компенсуючого типу для дітей з порушеннями мови. Приймаються діти з трьох років. Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкілної освіти. Місія дошкільного навчального закладу: розвиток здорової дитини; успішна соціалізація кожної дитини; всебічний та гармонійний розвиток особистості; формування основ духовності та культури дитини; повноцінне та ярке проживання дитиною періоду дитинства. Візія дошкільного навчального закладу: осередок, який об’єднує педагогічних та інших працівників днз, батьків, громадскість для створення сприятливого розвиваючого середовища, для впровадження державних стандартів дошкільної освіти, всебічного розвитку здорової особистості, забезпечує професійне зростання педагогів та служить територіальній громаді м. Києва. В дошкільному навчальному закладі функціонує бассей, є музична та спортивна зали.
Дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) комбінованого типу № 23 розрахований на 4 групи, 64 місця (за проектом). В закладі функціонує 2 групи загального розвитку та 2 групи компенсуючого типу для дітей з порушеннями мови. Приймаються діти з трьох років. Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкілної освіти. Місія дошкільного навчального закладу: розвиток здорової дитини; успішна соціалізація кожної дитини; всебічний та гармонійний розвиток особистості; формування основ духовності та культури дитини; повноцінне та ярке проживання дитиною періоду дитинства. Візія дошкільного навчального закладу: осередок, який об’єднує педагогічних та інших працівників днз, батьків, громадскість для створення сприятливого розвиваючого середовища, для впровадження державних стандартів дошкільної освіти, всебічного розвитку здорової особистості, забезпечує професійне зростання педагогів та служить територіальній громаді м. Києва. В дошкільному навчальному закладі функціонує бассей, є музична та спортивна зали.
Адреса та контактні дані
вул. Золотоустівська, буд. 4-20 Київ, Район: Шевченківський 02020
Телефон: (044) 486-32-48
Email: [email protected]
Сайт: немає
Керівник: Яблонська Олена Сергіївна
Часи роботи:
Режим роботи: 12
Початок: 07:30
Завершення: 19:30
Робочі дні: Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер, П’ятниця
Чи працює в свята: False
Код ЄДРПОУ: 22881550
Групи в Заклад дошкільної освіти № 23
Навчальний рік | 2017 |
Харчування | 4-х разове |
Специфікація групи | Спеціальна |
Спеціалізація групи “Барвінок” | з порушеннями мови |
Кількість діток | 15 |
Викладачі | Жмуд Н.В., Смаглюк Н.І. |
Навчальний рік | 2017 |
Харчування | 4-х разове |
Специфікація групи | Спеціальна |
Спеціалізація групи “Любисток” | з порушеннями мови |
Кількість діток | 22 |
Викладачі | Куравська І.Р., Бойко Р.Р. |
Навчальний рік | 2017 |
Харчування | 3-х разове |
Специфікація групи | Загального розвитку |
Спеціалізація групи “Сонечко” | без спеціалізації |
Кількість діток | 40 |
Викладачі | Рудковська М.Ю., Гнатенко А.О. |
Навчальний рік | 2018 |
Харчування | 4-разове |
Специфікація групи | Спеціальна |
Спеціалізація групи “Любисток” | Загальний недорозвиток мовлення |
Кількість діток | 21 |
Викладачі | Матьошко І.Р., Король П.Л. |
Навчальний рік | 2018 |
Харчування | 4-разове |
Специфікація групи | Спеціальна |
Спеціалізація групи “Барвінок” | Фонетико-фонематичне недорозвинення мови |
Кількість діток | 12 |
Викладачі | Брухаль Н.В., Дубас Т.М. |
Навчальний рік | 2018 |
Харчування | 3-разове |
Специфікація групи | Загального розвитку |
Спеціалізація групи “Світлячок” | без спеціалізації |
Кількість діток | 35 |
Викладачі | Гомельська Є.О.,МірошниченкоЮ.О. |
Навчальний рік | 2018 |
Харчування | 3-разове |
Специфікація групи | Загального розвитку |
Спеціалізація групи “Сонечко” | без спеціалізації |
Кількість діток | 26 |
Викладачі | Рудковська М.Ю. |