Заклад дошкільної освіти № 572 загального типу відкритий в жовтні 1976 році. Розміщений в окремо збудованому приміщенні за адресою: м. Київ, пр.Оболонський, 14-Г, тел. 418 – 61 – 26. Типове двоповерхове приміщення закладу відповідає державним санітарним правилам влаштування і утримання дошкільних навчальних закладів і розраховане на 12 груп 220 місць. На 01.09.2018 року працює 11 груп де виховується 233 дітей : 1 ясельна група, 9 садових груп, 1 група інклюзивна. Всі групи укомплектовані згідно з віком дітей. Пріоритетний напрямок роботи: “Духовне становлення дитини через красу” (естетичне виховання). Метою нашої роботи є формування у дітей дошкільного віку естетичного смаку та розвитку художньо-творчих здібностей через образотворчу діяльність. Виховання та навчання у нашому дитячому садочку ведеться за освітньо-виховною програмою “Дитина” . У дошкільному закладі функціонують: спортивна зала музична зала кабінет практичного психолога ізостудія. Працює інструктор з фізкультури. Режим роботи з 7.00 до 19.00. Триразове харчування Прийом дітей проводиться з 2-річного віку Додаткові освітні послуги надає ШДС «Джерело» – логіка, іноземна мова,
Articles Tagged: Музичний зал
Заклад дошкільної освіти № 481 (Дніпровський район) – (044)540-78-50
Заклад дошкільної освіти № 481 комбінованого типу з групами для дітей з порушенням мовлення. Заклад розпочав роботу у 1967 році. Проектна потужність 12 груп 220 дітей. В закладі функціонує 11 груп: 5 груп загальноосвітнього типу: 1 група раннього віку, 4 дошкільні групи та 6 логопедичних груп , з яких 3 групи для дітей із загальним недорозвиненням мовлення, 2 групи для дітей з фонетико – фонематичним недорозвинення мовлення та 1 група для дітей, що заїкаються. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей здійснюється керівником протягом календарного року у порядку черговості їх електронного запису та на підставі: • заяви батьків або осіб, які їх замінюють; • медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; • довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; • свідоцтва про народження. Для прийому дітей у групи для дітей з порушенням мовлення додатково подається: • висновок психолого-медико-педагогічної консультації; • направлення Дніпровського районного управління освіти. Педагогічний процес у закладі дошкільної освіти забезпечують 28 кваліфікованих спеціалістів: 17 вихователів, 6 вчителів-логопедів, музичний керівник, психолог, інструктор з фізкультури, керівник гуртка. У закладі працює лікар – педіатр. Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». В усіх вікових групах створені необхідні умови для забезпечення належного рівня фізичного і психічного розвитку дітей, гуманізації навчально-виховного процесу, розкриття різноманітних здібностей дітей. У закладі сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінет психолога. Обладнання приміщень відповідає віковим особливостям дітей, дотримані вимоги щодо створення розвиваючого середовища. Основним напрямком роботи закладу дошкільної освіти – є створення умов для всебічного і гармонійного розвитку розумових та фізичних здібностей дітей, виховання повноцінної особистості. Організовано 3-разове та 4-х разове збалансоване харчування.
ДНЗ № 255 (Солом’янський район) – (044)4976181
Заклад дошкільної освіти № 255 міста Києва є ясла-садок санаторного типу для дітей з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання, належить до комунальної власності, знаходиться у Солом’янському районі за адресою: вул. академіка Білецького, 2а.Проектна потужність дошкільного навчального закладу – 12 груп, 220 дітей. Діти в дошкільний навчальний заклад приймаються з двох років, для них встановлено 4-разове харчування.Основними напрямками роботи є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, для її фізичного, розумового і духовного розвитку, створення умов для здійснення комплексного підходу до здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій.Для збереження психічного та фізичного здоров’я, розвитку особистості, підготовки дітей до школи в дошкільному закладі функціонує методична служба. У постійному творчому пошуку працюють 23 педагоги, з них: з вищою категорією – 12, педагогічне звання «Відмінник освіти» 2, педагогічне звання «Вихователь-методист» – 3, 3 педагоги навчаються у вищих учбових закладах.У психологічній служби працюють два психологи.Медичну службу представляють 3 медичних сестри (старша медична сестра, сестра з дієтичного харчування, сестра з фізіотерапії), є два інструктори з фізичного виховання та інструктор з лікувальної фізкультури, масажист.Для профілактики захворювань органів дихання в закладі працюють:- сучасно обладнаний фізіотерапевтичний кабінет, де діти проходять курси інгаляції, УВЧ, тубус кварцу, електрофорезу;- кабінет лікувального і профілактичного масажу;- спортивний зал для проведення загальної та лікувальної фізкультури.Методика проведення фітотерапії спрямована за такими напрямками:- використання лікарських трав у вигляді водних настоїв та відварів;- інгаляції парою відварів лікарських рослин;- вдихання фітонцидів в інгаляторії, де розбризкують ефірні олії лікарських рослин.Додаткові освітні послуги у дошкільному навчальному закладі проводить «Фізична особа-підприємець Мельник Л. П.» і здійснює діяльність з наступних предметів:- англійська мова для дошкільнят;- розвиток логіко-математичного мислення;- естетично-художній розвиток.
Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) № 210 (Дарницький район) – (044)574-80-04; 570-54-71
Заклад дошкільної освіти № 210 Адреса: м. Київ 02095, вул. Срібнокільська 14 Б Телефон: 574-80-04, 570 54 -71 Режим роботи закладу: 7.00 – 19.00 Приймаються діти з двох років. Потужність закладу: 150 дітей. В закладі 8 груп. Основний напрямок роботи: – ранній інтелектуальний розвиток дитини. – індивідуальний підхід у навчанні та вихованні дітей; – активна участь сім”ї у навчально – виховному процесі. Завдання закладу – якісна підготовка дітей до школи, створення комфортних умов для гармонійного розвитку дітей. Працюємо за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Проводиться гурткова робота “Пластилінові фантазії” В ЗДО № 210 – 3 -разове якісне, збалансоване харчування. Діти з 3-річного віку вивчають англійську мову, та займаються хореографією (додаткові освітні послуги) В закладі функціонує басейн, працює практичний психолог, інструктор з плавання та фізичного виховання. Педагоги сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дошкільника, виховують його почуття, волю, інтелект, шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини на заняттях шляхом розподілу групи на підгрупи за рівнем розвитку дітей.
НВК Монтессорі № Монтессорі (Дніпровський район) – (094)927-28-59
Шановні батьки! Якщо ви вирішили обрати для розвитку, виховання та навчання вашої дитини саме наш заклад,ми запрошуємо вас до плідноі співпраці з адміністрацією та педагогами нашої школи, аби зробити ваш вибір свідомим. Звертаємо вашу увагу, що навчально-виховний комплекс Монтессорі з поглибленим вивченям англійської мови працює на засадах педагогічноі системи Марії Монтессорі і потребує певноі обізнаності батьківської громадськості з філософськими принципами цієї педагогіки. 1. Повна назва закладу Навчально-виховного комплексу Монтессорі з поглибленим вивченням англійської мови. 2. Дата відкриття Заклад розпочав свою роботу у 1992 році. 3. Проектна потужність: 10 класів, 195 дітей. 4. Розрахункова потужність: 10 класів. 5. Правила прийому Шановні батьки! Якщо ви вирішили обрати для розвитку, виховання та навчання вашої дитини саме наш заклад, ми запрошуємо вас до плідної співпраці з адміністрацією та педагогами нашої школи, аби зробити ваш вибір свідомим. Звертаємо вашу увагу, що навчально-виховний комплекс Монтессорі (дошкільний навчальний заклад – школа І ступеня) з поглибленим вивченням англійської мови працює на засадах педагогічної системи Марії Монтессорі і потребує певної обізнаності батьківської громадськості з філософськими принципами цієї педагогіки. Свідомий вибір передбачає готовність батьків постійно підвищувати свою Монтессорі-компетентність через систему батьківських семінарів, які відбуваються двічі на рік та є невід’ємною складовою аспекту роботи з батьками. На них ви дізнаєтесь про наступне: – Що таке Монтессорі-педагогіка; – Що таке підготовлене оточуюче середовище Монтессорі; – Що таке свобода і її ліміти; – Що таке позитивна дисципліна; – Якою є роль дорослого: батьків і вчителів у всебічному розвитку дитини. Обираючи наш заклад, ви маєте виявляти постійну готовність присвячувати велику частину часу у своєму житті спілкуванню з дитиною, співпраці з педагогами, створюючи ту особливу психологічну атмосферу, якою славляться всі Монтессорі-школи світу. 6. Кадровий склад З дітьми працює 25 педагогів: 4 вчителі початкових класів; 2 педагоги групи продовженого дня; 11 вихователів; музичний керівник; вчитель з фізичної культури; два вчителя англійської мови; вчитель інформатики; вчитель класу мистецтв; вчитель хореографії; психолог. 7. Харчування У закладі організовано 3-х разове харчування. 8. Спеціалізація закладу Заклад спеціалізується на впровадженні особистісно орієнтованої моделі навчання та виховання дітей за методом Марії Монтессорі, як методом природного розвитку дитини та на поглибленому вивченні англійської мови. 9. Пріорітетний напрямок роботи Реалізація Державних стандартів дошкільної, базової і повної загальної середньої освіти засобами Монтессорі-педагогіки. 10. Форми роботи з дітьми Навчально-виховний комплекс забезпечує безперервну освіту дітей віком від 2 до 10 років. На засадах педагогічної системи М. Монтессорі в структурі НВК є три Монтессорі-програми: тоддлер-програма для дітей віком від 1,5 до 3 років; дошкільна програма для дітей віком від 3 до 6 років; початкова школа. Монтессорі-діяльність об’єднує дітей у різновікових групах, де кожна дитина має можливість працювати індивідуально, або в групі за особистим планом. Дитина обирає вид діяльності і може змінювати її багато разів. В закладі створена відповідна навчальна база. Діти щоденно працюють із дидактичним Монтессорі-матеріалом. Педагогами НВК розроблені і адаптовані навчальні плани за стандартом Монтессорі- освіти, які адаптовані до державного стандарту. 11. Монтессорі-освіта педагогів Для забезпечення умов роботи закладу за системою М. Монтессорі необхідною складовою є фахова підготовка вчителів. В НВК Монтессорі 5 педагогів мають сертифікат Монтессорі-вчителя від Українського Монтессорі-центру (Всеукраїнський стандарт); 7 педагогів мають міжнародний сертифікат Монтессорі-вчителя від Американського Монтессорі Товариства (Міжнародний стандарт); 4 педагога є інтернами Українського Монтессорі-центра. Своїм досвідом педагоги діляться на сторінках журналів «Дошкільне виховання», «Вихователь-методист», «Палітра педагога» (Україна). НВК Монтессорі – пілотний заклад, який розпочав рух по впровадженню Монтессорі-освіти в Україні. Заклад є членом Всеукраїнської асоціації Монтессорі-вчителів. З лютого 2000 року НВК Монтессорі має членство в Міжнародній дитячій організації в ЮНЕСКО. Заклад має асоційоване членство в Американському Монтессорі Товаристві (AMS), співпрацює з Міжнародним Монтессорі Товариством (AMI) та з Монтессорі товариствами Італії, Нідерландів. З 2011 року в навчально-виховному комплексі впроваджується благодійна програма фонду LEGO Foundation. 11. Матеріально-технічне забезпечення У закладі сучасна матеріально-технічна база. Функціонують музичний та фізкультурний зали; кабінет інформатики, мистецтв та лего-студії.
“Щастя” № НВК “Щастя” (Дніпровський район) – (044)510-82-55;
Навчально-виховний комплекс “Щастя” з поглибленим вивченням іноземних мов (дошкільний навчальний заклад – спеціалізована школа І ступеня) загального типу, розпочав свою роботу в1992році та знаходиться за адресою: 02183 м. Київ – вул. М. Кибальчича буд. 3. Потужність – 5 груп, 90 місць. Функціонує 5 груп. Режим роботи – 12 годин. Діти зараховуються до закдаду у порядку черговості їх електронного запису. В заклад дошкільної освіти приймаються з 1-го року 6-ти місяців. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: – заяви батьків або осіб, які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; -довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення; – свідоцтва про народження. В навчально-виховному комплексі організоване 3-х разове кошерне харчування. З дітьми у закладі дошкільної освіти працюють 10 вихователів, музичний керівник, інструктор з фізичного виховання, логопед, практичний психолог. ЗДО працює за Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Піорітетний напрямок роботи “Поглиблене вивчення мови іврит, історії та культури єврейського народу”. Щоденно з дітьми організовуються групові та підгрупові заняття, спостереження, ігрова, трудова діяльність відповідно до вимог програми. Систематично проводяться свята та розваги, спільні майстер-класи для батьків та дітей. В навчально-виховному комплекс сучасна матеріально-технічна база. Фенкціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінети логопеда та психолога.
НВК “Берегиня” № НВК “Берегиня” (Дніпровський район) – (044)540-45-81; (044)540-45-82
Комунальний навчальний заклад “Навчально-виховний комплекс “Берегиня” міста Києва (заклад дошкільної освіти-школа І ступеня)”. Заклад розпочав свою роботу у 1987 році. Проектна потужність закладу – 14 груп, 250 дітей. Заклад розрахований на 6 груп, 115 дітей та 4 класи початкової школи. Сьогодні у НВК “Берегиня” навчаються 125 дошкільнят та 110 учнів початкових класів. Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. У заклад приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником впродовж календарного року на підставі: – заяви батьків або осіб, які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; – довідки дільничого лікаря про безпечне епідеміологічне оточення; – свідоцтва про народження. З дітьми працюють 12 вихователів, психолог, інструктор з фізкультури, музичний керівник. Пріоритетний напрямок роботи: особистісний розвиток дитини. У НВК “Берегиня” організовано якісне 3-разове збалансоване харчування. Освітній процес здійснюється за програмою освітнього розвитку для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Щоденно з вихованцями проводяться групові інтегровані заняття, заняття у малих групах, ігрова, трудова, дослідницька діяльність, спостереження, різні форми фізичного виховання. Яскраво, змістовно й захопливо проходять свята й розваги для дітей. Батьки – активні помічники й учасники освітнього процесу. У закладі створена належна матеріально-технічна база, яка забезпечує організацію процесу освіти у відповідності до вимог. Діють музичний та фізкультурний зали, методичний, медичний та кабінет психолога. Платних освітніх послуг у закладі немає.
дошкільний навчальний заклад № 199 (Святошинський район) – (044)407-65-45
Дошкільний навчальний заклад №199 ясла-садок, загального розвитку. Пріоритетні напрямки роботи ДНЗ:виховання різнобічної гармонії особистості;створення та забезпечення умов для збереження психічного та фізичного розвитку дітей;створення сприятливих умов для радісного, цікавого перебування дітей в садочку; збагачення особистості духовними цінностями свого народу; взаємодія дошкільного закладу і сім’ї. Режим роботи групи повного дня з 07.00 до 19.00,групи короткотривалого перебування з 09.00 до 13.00. Харчування 3-х разове. Прийом дітей проводиться з 2-х років.В закладі працюють:практичний психолог, інструктор з фізичного виховання, музичний керівних. Дошкільний навчальний заклад з 2013року впроваджує іноваційну діяльність, психолого-педагогічного проектування взаємодії дорослого з дитиною”Радість розвитку”.
Заклад дошкільної освіти № 521 (Дніпровський район) – (044)543-98-09
Заклад розпочав свою роботу у 1976 році. Проектна потужність закладу 14 груп. Функціонує 10 груп: 2 групи раннього віку, 6 груп дошкільного віку, 2 групи для дітей з ФФНМ (логопедичні групи) Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. Приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей до закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: – заяви батьків або осіб,які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; – довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення; – свідоцтво про народження. Для прийому дітей до закладу (групи) комбінованого типу додатково додається: – висновок психолого-медико-педагогічної консультації (ПМПК); – направлення Дніпровського районного управління освіти. З дітьми працюють: вихователі, музичний керівник, інструктор з фізкультури та вчителі-логопеди. Гурткова робота: ангійська мова. У закладі організовано якісне 3х разове харчування в групах для дітей загального розвитку, в групах для дітей з порушеннями мови – 4х разове, безкоштовне харчування. ЗДО працює за освітньою програмою “Дитина” для дітей від 2 до 7 років. Пріорітетним напрямком роботи є розвиток комунікативної компетентності дошкільників в особистісно-орієнтованоу оточенні в умовах закладу дошкільної освіти. В спеціалізованих групах вчителями – логопедами здійснюється корекційно-розвивальна робота з дітьми з порушеннями мови. У закладі дошкільної освіти постійно оновлюється матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний та фізкультурний зали, кабінет психолога.
Дошкільний навчальний заклад “Перші сходинки” № 85 (Святошинський район) – (044)402-38-43
Дошкільний навчальний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем з режимом роботи 10 годин (спеціальні групи- з порушенням мовлення, 08:00-18:00) та 12 годин (групи загального розвитку та одна група з інклюзивним навчанням; 07:00-19:00). Вихідні дні: субота, неділя, святкові. В закладі функціонує 13 груп, з них: 3 групи раннього віку, 10 груп дошкільного віку ( 3 – спеціальні, для дітей з порушенням мовлення, 1 – група з інклюзивним навчанням та 6 груп загального розвитку). Система роботи дошкільного закладу спрямована на забезпечення рівного доступу дітей до якісної дошкільної освіти; створення умов для розкриття потенційних можливостей кожної дитини, збагачення системи виховної роботи новими підходами та методиками; здійснення експериментальної діяльності через запровадження новітніх інформаційних технологій у навчально-виховний процес. Навчально-виховний процес здійснюється відповідно освітньої програми для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Для своєчасного корекційного впливу на розвиток дітей з особливими потребами (порушення мовлення) з дітьми працюють фахові спеціалісти – вчителі-логопеди.Тривалість перебування дітей з порушенням мовлення встановлено ПМПК в залежності від рівня та ступеня мовленнєвого порушення. В закладі функціонують логопедичні кабінети. В кабінетах обладнано куточок «Поради логопеда», в якому розміщено інформаційно-практичні матеріали для батьків. Варіативна складова змісту освіти за Базовим компонентом дошкільної освіти в закладі забезпечується в освітній лінії «Іноземна мова». В закладі створено всі умови для якісного навчання дітей англійської мови. Навчання здійснює вихователь з правом ведення занять англійської мови, яка працює за програмою, затвердженою МОН України для використання в дошкільних навчальних закладах «Англійська для дошкільнят» Т.Шкваріної. Заняття проводяться з дітьми віком від 5 до 6 років двічі на тиждень, згідно затвердженого розкладу. Дітей даного віку (5-6 років) навчають квілінгу. В закладі працює практичний психолог. Робота психолога в дошкільному закладі ведеться у відповідності з міжнародними і українськими державними актами та законом про забезпечення захисту та умов розвитку дітей. Діяльність психологічної служби підпорядковується законодавству України в галузі освіти.