Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 773 (Дарницький район) – (044) 560-93-40

Заклад дошкільної освіти компенсуючого типу (санаторний для дітей від батьків, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС з патологією верхніх дихальних шляхів,) № 773 функціонує з 31 грудня 1986 року. Проектна потужність – 14 груп, 250 місць (функціонують 13 груп, з них: одна група для дітей раннього віку, 12 – для дітей садового віку). Режим роботи п’ятиденний: з 7.00 до 19.00. Діти забезпечені 4-разовим харчуванням. Приймаються діти віком від 2 до 6 років. Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права маленьких громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді та оздоровленні дітей , створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку. Освітній процес здійснюється за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. З дня відкриття дитячого садка пріоритетними напрямами роботи є: збереження та зміцнення здоров’я дітей, їх фізичний розвиток, а також екологічне виховання. Для зміцнення здоров’я створені необхідні умови, зокрема функціонує фізіотерапевтичний кабінет, в якому діти мають змогу отримувати фізіотерапевтичні процедури, призначені лікарем. У садочку активно реалізується комплексна програма “Здоров’я”, яка передбачає низку заходів на попередження захворювань верхніх дихальних шляхів. Фізичним розвитком опікуються вихователі в групах, а також інструктор з фізкультури. Фізичне навантаження на кожну дитину регламентується станом її здоров’я (за висновками ЛКК), дотримується послаблений режим після перенесеної хвороби. У навчальному закладі створено розвивальне середовище для екологічного виховання: у групах багато зелені, у куточках природи діти мають змогу доглядати за рослинами, проводити нескладні досліди. Територія дитячого садка затишна, добре озеленена, що дає змогу безпосереднього спілкування з природою під час праці на квітниках, городах, спостережень за рослинами, птахами, комахами тощо. У старших групах працюють гуртки з образотворчої діяльності та екологічного напряму.

Read More