СНВК № НВК “Відродження” (Солом’янський район) – (044)457-61-76; 457-26-01

Спеціалізована школа – дитячий садок І ступеня “Відродження” м. Києва утворено шляхом реорганізації школи – дитячого садка І ступеня “Відродження” (Розпорядження Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації № 731 від 10.06.2004р.) є комбінованим навчальним закладом належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва на підставі рішення Київської міської ради від 02.12.2012 року № 284/5096 “Про питання комунальної власності територіальної громади міста Києва”. Власник СШДС І ступеня “Відродження” є Київська міська рада. СШДС І ступеня “Відродження” безпосередньо підпорядкована управлінню освіти Солом’янської районної в місті Києві державній адміністрації та підзвітна Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради. Форма власності комунальна. Скорочена назва СШДС І ст. “Відродження”. Місце знаходження навчального закладу: 03057; м. Київ; Солом’янський район; вул. Металістів, 11; тел./факс: 457 – 61 – 76 або 457 – 26 – 01. Навчальний заклад є юридичною особою, має печатку, штамп, ідентифікаційний номер, є неприбутковою організацією. СШДС І ст. “Відродження” являється закладом комбінованого типу, до складу якого входять: групи загального розвитку для дітей ясельного та дошкільного віку; спеціальні групи для дітей з вадами мовленнєвого розвитку (ЗНМ, ФФНМ); початкова спеціалізована школа І ступеня. Прийом дітей проводиться з 2 років. Надаються додаткові освітні послуги з наступних предметів: логіка, англійська на німецька мови, хореографія, вокал, лікувальна фізкультура, рідна мова. Впроваджується програма “Росток” з математики в 1 – 4 класах. Головною метою навчального закладу є: забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної та початкової освіти; створення сприятливих умов для розвитку природних позитивних нахилів, здібностей, творчого мислення, самовираження особистості дітей у різних видах діяльності, розвитку у них природних нахилів, виховання морального і фізично здорового покоління; забезпечення наступності у вихованні та навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Read More