В закладі функціонує 10 садових груп з денним режимом перебування дітей: 2 групи, режим роботи яких становить 10,5 годин та 8 груп з 12-годинним перебуванням дітей. Завдання закладу – створення комфортних умов для гармонійного розвитку дітей дошкільного віку. Освітній процес організований за такими пріоритетними напрямками:музично – естетичний, екологічний, фізкультурно – оздоровчий. В дошкільному закладі забезпечено 3-х разове харчування. Педагоги сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дошкільника, виховують його почуття, волю, інтелект, шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини на заняттях шляхом розподілу групи на підгрупи за рівнем розвитку дітей. Прийом дітей здійснюється з 2-х років. В закладі надаються додаткові освітні послуги за напрямками «Англійська мова» та «Ритміка».
Category: Загального розвитку
НВК”Домінанта” № НВК “Домінанта” (Дніпровський район) – (044) 543-37-57;(044) 513-14-09
Заклад дошкільної освіти НВК «Домінанта» розпочав свою роботу у 1975 році. Проектна потужність закладу – 14 груп 270 дітей ( 12 груп загального розвитку, 2-логопедичні). Наразі в закладі дошкільної освіти працює 7 дошкільних груп розрахованих на 140 дітей та розташовано 4 перші класи початкової школи НВК “Домінанта”. Діти зараховуються до закладу згідно діючого законодавства України. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 3-х років. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником, при наявності місць, протягом календарного року на підставі: •заяви батьків або осіб, які їх замінюють; •медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; •довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; •свідоцтва про народження. З дітьми дошкільного віку у закладі працюють: вихователь-методист, вихователі дошкільних груп , музичний керівник , інструктор з фізичного виховання, практичний психолог, логопед . У закладі організовано 3-х разове харчування . Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Пріоритетні напрямки роботи: усесторонній та творчий розвиток дитячої особистості. Щоденно з дітьми організовуються групові та індивідуальні заняття, спостереження, ігрова, трудова діяльність, тощо, відповідно до вимог програми. Систематично проводяться розваги, свята, гурткова робота. У закладі дошкільної освіти працює старша медична сестра, дієтсестра та лікар – педіатр, які обслуговують дитячий колектив та надають консультації для батьків. Діють гуртки: англійська мова, математика з елементами логіки, театральний, вокал, хореографія класична та сучасна, шахи, спортивні ( у-шу, гімнастика, футбол) та інші. В закладі НВК”Домінанта” проводиться додаткова освітня діяльність “Школи-ліцею”Обдаровання” Київської Академії Наук”, згідно з договором оренди через КМДА. Заклад має сучасну матеріально-технічну базу. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний та хореографічний зали, кабінет психолога, кабінет інформатики, логопедичний кабінет.
Заклад дошкільної освіти № 605 (Оболонський район) – (044) 418 38 96
Заклад дошкільної освіти № 605 загального типу. Проектна потужність-8груп/150дітей. Напрямок роботи: -Художньо-естетичний, спрямований на розвиток у дітей творчих здібностей та естетичного ставлення до світу через ознайомлення з творами мистецтва (музичного, театрального, образотворчого, літературного). В закладі працює гурток з орігамі та паперопластики “Паперові фантазії”. Заклад працює з 7.00 до 19.00год. В садочку 3-х разове харчування. Прийом дітей проводиться з 1року і 6 місяців. Додаткових освітніх послуг немає.
Навчально-виховний комплекс з поглибленим вивченням англійської мови “Кияночка” Шевченківського району міста Києва № СНВК “Кияночка” (Шевченківський район) – тел.: (044) 456-54-92 факс: (044) 456-13-69
Навчально-виховний комплекс з поглибленим вивченням англійської мови «Кияночка» Шевченківського району міста Києва – лідер сучасної освіти. На сьогоднішній день – це 6 дошкільних груп та 6 класів школи І ступеню. Всі приміщення закладу відповідають державним санітарним нормам, озеленені, затишні, мають виражену індивідуальність, оформлені з естетичним смаком. Режим роботи установи – 12 год. ( 07:30 -19:30) для дошкільників. В Навчально-виховному комплексі “Кияночка” 3-и разове якісне, збалансоване харчування, контроль за яким здійснює старша медична сестра. В заклад приймаються діти з 3-х років. ВІЗІЯ ЗАКЛАДУ: Навчально-виховний комплекс, сформований колективом талановитих і компетентних педагогів, об”єднаних любов”ю до дітей, креативністю і відкритістю до нового. МІСІЯ: Формування гармонійної особистості дитини шляхом комфортного навчання, виховання і розвитку її природних здібностей. ЗАДАЧІ: розкривати і розвивати потенціал дітей; – навчати вчитися, мислити і творити нові ідеї; – виховувати патріотів своєї країни і міста. ПРИОРІТЕТИ РОЗВИТКУ: – запровадження інновацій в навчально-виховний процес ; – розвиток персоналу та корпоративної культури; – удосконалення матерально-технічного та інформаційно-комунікаційного середовища. ПРОФІЛЬ НАШОГО ВИПУСКНИКА: творча, критично мисляча, гармонійно розвинена особистість, здатна єфективно впроваджувати набуті знання і уміння в подальшому навчанні. Основні напрямки роботи закладу: «Говоримо англійською» (з 3-х років); «Інформаційні технології в роботі з дошкільниками та молодшими школярами»; «Музейна педагогіка»; «Від екології природи до екології душі»; «Від родини до дитини». В закладі організована гурткова робота, для проведення якої створені необхідні умови: предметно-розвиваюче середовище, розроблені програми і навчально-тематичні плани.Діють такі гуртки: «Народознавство»; «Спортивні розваги»; «Англійська мова»; «Творча майстерня»; «Інтелектуальна скарбничка» (логіка); «Логоритміка».
“Софія” (вальдорфська) № 361 (Дніпровський район) – (044)292-41-91
Комунальний дошкільний навчальний заклад № 361 «Софія» (вальдорфська) працює за загальновизнаним альтернативним напрямком освіти – вальдорфською педагогікою. В закладі функціонує 6 різновікових груп, проектна потужність – 110 дітей. Заклад працює за «Комплексною альтернативною освітньою програмою для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою «Стежина», рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 24.06.2014 №750). Програма розроблена з дотриманням засадних принципів та відповідно до положень Базового компонента дошкільної освіти й передбачає реалізацію у своєму змісті освітніх ліній: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Програма не передбачає спеціальних занять з розвитку абстрактного інтелекту. В різноманітних видах діяльності дошкільника протягом дня, тижня, року розвивається тілесно- й предметно орієнтований інтелект, що є основою її подальшого інтелектуального розвитку. Освітній процес у закладі дошкільної освіти спрямовується на підтримку вільного та творчого самовизначення індивідуальності, врахування внутрішніх потреб особистості на різних вікових етапах. Зміст програми охоплює педагогічну роботу з дітьми від 3.5 – 4-х років до 6 (7) років та передбачає поступове його ускладнення. Для реалізації індивідуального підходу до розвитку кожної дитини важливим є наповнення груп, яке у різновікових групах не повинно перевищувати 15 осіб. Основні принципи роботи вальдорфського дитячого садка: • створення атмосфери, сприятливої для розвитку; • виховання через наслідування і приклад; • культивування різноманітних форм ігрової діяльності; • створення простору, що сприяє розвитку вільної гри; • організація здорового ритму життя групи; • заняття різними видами практично-пізнавальної діяльності та різними мистецтвами (живопис, музика, ліплення, евритмія). Виховання в дошкільних групах – це: • тепло та затишок великої родини. Різновікові групи сприяють розвитку вмінь формувати міжособистісні взаємини, а саме, у старших – чуйності та душевного тепла до молодших, у молодших – поваги до старших, їхніх умінь та здібностей; • ритмічне поєднання різних видів діяльності протягом дня; ритмічне поєднання різноманітних занять протягом тижня, їх внутрішня узгодженість з порами року, погодою, емоційною обстановкою й педагогічною ситуацією на конкретний момент у групі; • екологічне оточення: меблі, предмети, іграшки ручної роботи, виготовлені з натуральних матеріалів в природній кольоровій гамі, що дає сили для розвитку органів відчуття; • “рухлива” ігрова кімната, “незавершена” лялька, різнобарвні тканини та природні матеріали дають можливості для творчого розвитку дитини, повного самовираження у “вільній” грі; • натуральні матеріали для мистецьких занять та ремісництва: ліплення з бджолиного воску, малювання рослинними акварельними фарбами та восковими крейдами, рукоділля з натуральних тканин, валяння з вовни, ткацтво тощо; • щоденні “живі” розповіді, казки, пальчикові ігри, забавлянки, театральні ігрові дійства, лялькові вистави, вірші та хороводи в супроводі ліри, блок-флейти тощо; • заняття евритмією (особливим мистецтвом руху), що гармонізує розвиток дитини; • здоров’язберігаючі технології: збагачене харчування, що наближається до природних потреб дитячого організму, задоволення потреб дитини в активно-руховому пізнанні світу, особлива психологічна атмосфера. З дітьми працюють: вихователі, музичний керівник, інструктор з фізкультури (евритміст), керівник гуртка. Всі педагоги мають відповідну фахову освіту та сертифікати про закінчення 3-х річного семінару «Вальдорфська освіта». У закладі дошкільної освіти організоване якісне дієтичне 3-х разове харчування, створено сприятливе розвивальне середовище для повноцінного розгортання власної сутності та самореалізації кожного учасника освітнього процесу й набуття ним якостей відповідального члена суспільства. Заклад є єдиним комунальним закладом дошкільної освіти в місті Києві, що працює за вальдорфською педагогікою з дітьми, батьки яких вишукують інноваційні практики особистісно орієнтованої освітньої моделі. В заклад приймаються діти віком від 3.5 – 4 років лише за умови готовності батьків дітей активно співпрацювати з педагогами в питаннях виховання, а родинні умови виховання не суперечать принципам вальдорфської педагогіки. Позитивний вплив вальдорфської педагогіки можливий лише за умов послідовного дотримання основних її педагогічних принципів, що вимагає створення спеціальних умов виховання вдома. Перебування дитини в різних виховних системах вдома та в садочку, протиріччя в прагненнях та вимогах вихователів і батьків є неприпустимі й мають вкрай негативні наслідки. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: • заяви батьків або осіб, які їх замінюють; • медичної довідки про стан здоров’я дитини відповідної форми з висновком лікаря про те, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; • довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; • свідоцтва про народження; • документів, що підтверджують пільги, з обов’язковим документальним підтвердженням пільг у районному управлінні.
дошкільний навчальний заклад “Дивограй” № 33 (Святошинський район) – (044)424-99-36; (044)424-96-21
Дошкільний навчальний заклад №33 «Дивограй» відкрився 11.11.2011 р. Напрямок роботи закладу: фізкультурно-оздоровчий. Садочок прибудований до секції №5 житлового будинку, що знаходиться на вулиці Осінній, 33. Дошкільний навчальний заклад, розрахований на 115 місць. Має 6 різновікових груп. Приміщення загальною площею 2940 кв. м. Колектив молодий, але має високих професіоналів в дошкільній освіти: педагоги-вихователі, практичний психолог, інструктори з фізкультури та плавання, музичний керівник. За бажанням батьків в ІІ половину організовано додаткові освітні послуги та гуртки.
Заклад дошкільної освіти № 92 (Голосіївський район) – (044)234-52-36;
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №92 для дітей віком від 2 до 6 (7) років. Розташований у тихому центрі міста біля парку ім. Тараса Шевченка. Проектна потужність 4 групи, 75 місць. Режим роботи з 7.30 до 19.30. В групах створені комфортні умови, працюють кваліфіковані творчі педагоги, які забезпують дітям повноцінну дошкільну освіту та підготовку до наступного етапу навчання. Пріоритетний напрям роботи: патріотичне та художньо-естетичне виховання. Створене предметно-розвивальне середовище, якісна матеріально-технічна база та медичне обслуговування. Харчування 3-х разове, збалансоване, враховуються медичні показання дітям. Працюємо у відповідності до Базового компонента дошкільної освіти за освітньою програмою для дітей від двох до семи років “Дитина”. З дітьми працює інструктор з фізичного виховання. За бажанням батьків організовуються додаткові освітні послуги з англійської мови для дітей від 3 до 6 років.
Навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад – Загальноосвітній навчальний заклад № НВК “Сузір я”(177) (Святошинський район) – (044)403 00 51
Навчально-виховний комплекс “дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад” “Сузір’я” має проектну потужність на 250 дітей (8 груп на 150 дітей дошкільного віку та 1-4 класи на 100 учнів). Приоритетними напрямками роботи закладу є: впровадження особистісно-орієнтованої моделі виховання; використання інноваційних технологій; забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти; взаємодія суспільного і родинного виховання. Навчально – виховний комплекс працює з 7:00 до 19:00 п’ять днів на тиждень з 3-х разовим харчуванням. Заклад відвідують діти з 2-х річного віку. Для вихованців працюють гуртки: “Шахова королева” та “Дитяча йога”. Надаються додаткові освітні послуги (за бажанням батьків): англійська мова та тхеквондо. Педагогічний колектив залучений до Всеукраїнського експерименту за темою “Здоров’язбережувальна технологія “Навчання в русі” .
Заклад дошкільної освіти № 193 (Оболонський район) – (044) 418-82-36
Заклад дошкільної освіти № 193 загального типу, проектна потужність 12 груп 220 дітей. На даний час функціонує 9 груп, в яких виховується і навчається 218 дітей віком від 2-х до 6 років. Діти приймаються в ЗДО з 2 – х років. Режим роботи : 7:00 – 19:00, 3-х разове харчування. Напрямок роботи: «логіко-пізнавальний розвиток з використанням елементів ейдетики», інтеграція ЛЕГО – технологій в освітній процес. В ЗДО№193 проводиться гурткова робота: -Розвиток творчого мислення; -Дослідницька лабораторія; – ЛЕГО – конструювання. У закладі дошкільної освіти функціонують: ü Музична вітальня; ü Фізкультурний зал; ü Лабораторія дослідницької діяльності; ü Психологічна служба; ü Логопедичний пункт; ü Кімната кмітливих та допитливих; ü Кімната англійської мови. Освітньо-виховна робота дошкільного закладу побудована на інтеграції базової програми «Дитина» з новітніми технологіями. Заклад дошкільної освіти плідно співпрацює зі школою-ліцеєм «Обдаровання», з дітьми проводяться додаткові освітні послуги за інтересами і потребамиª Вокал;ª Хореографія;ª Розвиток логічного мислення;ª Англійська мова. Освітня діяльність проводиться у відокремлених розвиваючих центрах підгрупами, що дає можливість здійснювати індивідуальний, особистісно-орієнтований підхід під час навчання.
Заклад дошкільної освіти № 513 (Голосіївський район) – (044) 526-41-25
Заклад дошкільної освіти №513 комунального типу власності, розрахований на 8 груп,150 місць. Час роботи закладу: з 07.30 до 19.30 Прийом дітей у заклад проводиться з 2-х років. Пріоритетні завдання закладу дошкільної освіти: 1. Створення комфортних умов для забезпечення гармонійного фізичного, психічного і соціального розвитку дошкільнят. 2. Постійне удосконалення розвивального предметно-ігрового середовища, як фактора пізнавального розвитку. 3. Тісна співпраця закладу дошкільної освіти та сім’ї по вихованню у дітей свідомого ставлення до життя, формування цінностей, особистісних якостей та життєвих компетентностей кожної дитини. В основу освітнього процесу покладено інтегрований підхід, який сприяє розкриттю особистісного потенціалу кожної дитини. Робота з дітьми будується так, щоб у центрі уваги була дитина з її інтересами, нахилами і бажаннями. У закладі дошкільної освіти працюють кваліфіковані і творчі педагоги, які вміють знайти підхід до розуму і серця кожної дитини. Разом з музичним керівником діти вчаться розуміти красу чарівних мелодій і подорожують у казку. Окрема спортивна зала забезпечена всім необхідним обладнанням для проведення різних видів роботи з фізичного виховання. Здійснюється 3-х разове збалансоване і якісне харчування. Є медичний кабінет та ізолятор для дітей з інфекційними захворюваннями. Велика прилегла територія з ігровими та спортивним майданчиками тішать око чудовою зеленню.