Заклад дошкільної освіти № 76 функціонує з 1969 року. Побудований за типовим проектом, розрахований на 6 груп та 110 дітей.У дошкільному закладі працюють професійно обізнані, талановитиі, люблячі педагоги, майстри своєї справи. Педагогічна філософія закладу – створення комфортних умов для всебічного та гармонійного розвитку дітей, формування особистості маленького громадянина України. Наші вихователі працюють за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. На базі дитячого садка працює школа-ліцей “Обдаровання” та проводяться додаткові заняття з предметів: рідна мова з елементами грамоти, математика з елементами логіки, англійська мова, образотворче мистецтво, театралізована діяльність та хореографія, а також працює досвідчений логопед. В нашому колективі працюють 12 педагогів. З них вищу освіту мають 10 педагогів, середню-спеціальну – 2 педагоги. Кваліфікаційні рівні: “Спеціаліст вищої категорії” – 2 педагога, “Спеціаліст першої категорії” – 1 педагог, “Спеціаліст другої категорії” – 3 педагоги, “Спеціаліст” – 6 педагогів, один вихователь має звання “Вихователь-методист”. Режим роботи закладу – чергова група з 07:00 до 19:00, всі інші з 08:00 до 18:30. Ми приймаємо дітей з двох років. В нашому садочку створені комфортні та затишні умови для перебування дітей. Багато уваги приділяємо організації харчування дітей. Наші кухарі готують смачні та корисні страви, годуємо діток три рази на день. МИ ЧЕКАЄМО НА ВАС!
Articles Tagged: Музично-спортивний зал
НВК”Домінанта” № НВК “Домінанта” (Дніпровський район) – (044) 543-37-57;(044) 513-14-09
Заклад дошкільної освіти НВК «Домінанта» розпочав свою роботу у 1975 році. Проектна потужність закладу – 14 груп 270 дітей ( 12 груп загального розвитку, 2-логопедичні). Наразі в закладі дошкільної освіти працює 7 дошкільних груп розрахованих на 140 дітей та розташовано 4 перші класи початкової школи НВК “Домінанта”. Діти зараховуються до закладу згідно діючого законодавства України. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 3-х років. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником, при наявності місць, протягом календарного року на підставі: •заяви батьків або осіб, які їх замінюють; •медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; •довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; •свідоцтва про народження. З дітьми дошкільного віку у закладі працюють: вихователь-методист, вихователі дошкільних груп , музичний керівник , інструктор з фізичного виховання, практичний психолог, логопед . У закладі організовано 3-х разове харчування . Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Пріоритетні напрямки роботи: усесторонній та творчий розвиток дитячої особистості. Щоденно з дітьми організовуються групові та індивідуальні заняття, спостереження, ігрова, трудова діяльність, тощо, відповідно до вимог програми. Систематично проводяться розваги, свята, гурткова робота. У закладі дошкільної освіти працює старша медична сестра, дієтсестра та лікар – педіатр, які обслуговують дитячий колектив та надають консультації для батьків. Діють гуртки: англійська мова, математика з елементами логіки, театральний, вокал, хореографія класична та сучасна, шахи, спортивні ( у-шу, гімнастика, футбол) та інші. В закладі НВК”Домінанта” проводиться додаткова освітня діяльність “Школи-ліцею”Обдаровання” Київської Академії Наук”, згідно з договором оренди через КМДА. Заклад має сучасну матеріально-технічну базу. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний та хореографічний зали, кабінет психолога, кабінет інформатики, логопедичний кабінет.
Заклад дошкільної освіти № 605 (Оболонський район) – (044) 418 38 96
Заклад дошкільної освіти № 605 загального типу. Проектна потужність-8груп/150дітей. Напрямок роботи: -Художньо-естетичний, спрямований на розвиток у дітей творчих здібностей та естетичного ставлення до світу через ознайомлення з творами мистецтва (музичного, театрального, образотворчого, літературного). В закладі працює гурток з орігамі та паперопластики “Паперові фантазії”. Заклад працює з 7.00 до 19.00год. В садочку 3-х разове харчування. Прийом дітей проводиться з 1року і 6 місяців. Додаткових освітніх послуг немає.
Медок № 17 (Солом’янський район) – (044)248-27-86;
Заклад дошкільної освіти № 17 своє існування розпочав як звичайний садочок. На даний час він є комбінованим дошкільним закладом зі спеціальними групами для дітей з загальним недорозвитком мовлення та для дітей з особливими потребами. Працює за програмою «Дитина» з врахуванням психофізичних особливостей розвитку дітей та формування їх пізнавальної діяльності. Наша мета –- викликати активність дитини, перемогти інертність її духовних сил. Виховати громадянина України, який спроможний жити за принципами нової екологічної стратегії та нових суспільних технологій. В садочку 8 груп, 3 з них логопедичні,куди діти приймаються з трьох років з діагнозом ЗНМ ( загальний недорозвиток мовлення). Одна група для дітей з особливими потребами (розумова відсталість). 4 загальних групи, одна з яких для дітей раннього віку ( з 2-х років), а також молодша група (3 – 4 роки), середня група (4 – 5 років), старша група ( 5 – 6 років). Компенсаторно-лікувальна та навчально-виховна робота здійснюється в тісному зв’язку всього колективу: директора ДНЗ, вихователя-методиста, вчителя-дефектолога та вчителів-логопедів, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, практичного психолога. Всі спеціалісти мають вищу спеціальну освіту. Вся наша робота спрямована на реабілітацію дитини. Вона повинна відчувати себе гідною, спроможною співіснувати в будь-якому колективі.. Педагогічний колектив систематично переглядає методи роботи, прагнучи до того , щоб дітям було цікаво і затишно в садочку, намагається створити всі умови для гармонійного розвитку особистості. Головний акцент педагоги садочка надають здоров’ю дітей ,в широкому розумінні, а саме здоров’ю фізичному, психічному і духовному. В кабінетах вчителів-логопедів і вчителя-дефектолога вдосталь різноманітного матеріалу і спеціального оснащення, що відповідає сучасним вимогам. Вихователі і спеціалісти дошкільного закладу підтримують тісний зв’язок з батьками дітей. З цією метою батьки запрошуються на відкриті перегляди занять, на свята і розваги, влаштовується День відкритих дверей для батьків, спільні семінари, збори, конференції. Протягом року педагоги ДНЗ ознайомлювались інноваційними інтерактивними технологіями . Наряду з іграми та заняттями в садочку функціонують і додаткові послуги, де по бажанню малюків та їх батьків діти вивчають англійську мову, грамоту, розвивають логічне мислення, займаються вокалом та хореографію. Наш дитячий дошкільний заклад завжди охоче приймає активну участь майже в усіх подіях району та міста. Наші здобутки та надбання: • Розробка та впровадження інноваційних методів корекційної роботи з дітьми, що мають недоліки мовлення. • Участь у експерименті «Виховуємо киянина», за допомогою впровадження парціальної регіональної програми для дітей старшого дошкільного віку «Я – Киянин». • Використання конструктора LEGO для всебічного розвитку дітей Організовано трьохразове харчування дітей. Забезпечення продуктами харчування здійснюється централізовано. Меню складається за картотекою, затвердженою директором ДНЗ. Медично-профілактична робота ведеться згідно річного плану. Медична сестра проводить моніторинг стану здоров’я , фізичного та психічного стану дітей. Здійснюється контроль за профілактичними та оздоровчими заходами. Організація харчування дітей в дошкільному закладі здійснюється за такими принципами: Адекватна енергетична цінність раціонів відповідно до енерговитрат дітей. Збалансованість та максимальна різноманітність раціону. Адекватна технологічна та кулінарна обробка продуктів Соціально-психологічну службу представляє практичний психолог, яка проводить роботу: Психодіагностика ( діагностика адаптації новоприбулих дітей до умов ДНЗ, діагностика психологічної готовності дітей до навчання у школі, діагностика обдарованості). Корекційно-відновлювальні та розвивальні заняття для підтримки та розвитку особистих психологічних якостей дітей дошкільного віку, в різних формах. Консультації для педагогів та батьків. На майбутнє дитячий навчальний заклад планує розвиватися , зростати і йти у дусі з часом, узявши з собою найкращі здобутки та корисний досвід минулих років.
“Софія” (вальдорфська) № 361 (Дніпровський район) – (044)292-41-91
Комунальний дошкільний навчальний заклад № 361 «Софія» (вальдорфська) працює за загальновизнаним альтернативним напрямком освіти – вальдорфською педагогікою. В закладі функціонує 6 різновікових груп, проектна потужність – 110 дітей. Заклад працює за «Комплексною альтернативною освітньою програмою для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою «Стежина», рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 24.06.2014 №750). Програма розроблена з дотриманням засадних принципів та відповідно до положень Базового компонента дошкільної освіти й передбачає реалізацію у своєму змісті освітніх ліній: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Програма не передбачає спеціальних занять з розвитку абстрактного інтелекту. В різноманітних видах діяльності дошкільника протягом дня, тижня, року розвивається тілесно- й предметно орієнтований інтелект, що є основою її подальшого інтелектуального розвитку. Освітній процес у закладі дошкільної освіти спрямовується на підтримку вільного та творчого самовизначення індивідуальності, врахування внутрішніх потреб особистості на різних вікових етапах. Зміст програми охоплює педагогічну роботу з дітьми від 3.5 – 4-х років до 6 (7) років та передбачає поступове його ускладнення. Для реалізації індивідуального підходу до розвитку кожної дитини важливим є наповнення груп, яке у різновікових групах не повинно перевищувати 15 осіб. Основні принципи роботи вальдорфського дитячого садка: • створення атмосфери, сприятливої для розвитку; • виховання через наслідування і приклад; • культивування різноманітних форм ігрової діяльності; • створення простору, що сприяє розвитку вільної гри; • організація здорового ритму життя групи; • заняття різними видами практично-пізнавальної діяльності та різними мистецтвами (живопис, музика, ліплення, евритмія). Виховання в дошкільних групах – це: • тепло та затишок великої родини. Різновікові групи сприяють розвитку вмінь формувати міжособистісні взаємини, а саме, у старших – чуйності та душевного тепла до молодших, у молодших – поваги до старших, їхніх умінь та здібностей; • ритмічне поєднання різних видів діяльності протягом дня; ритмічне поєднання різноманітних занять протягом тижня, їх внутрішня узгодженість з порами року, погодою, емоційною обстановкою й педагогічною ситуацією на конкретний момент у групі; • екологічне оточення: меблі, предмети, іграшки ручної роботи, виготовлені з натуральних матеріалів в природній кольоровій гамі, що дає сили для розвитку органів відчуття; • “рухлива” ігрова кімната, “незавершена” лялька, різнобарвні тканини та природні матеріали дають можливості для творчого розвитку дитини, повного самовираження у “вільній” грі; • натуральні матеріали для мистецьких занять та ремісництва: ліплення з бджолиного воску, малювання рослинними акварельними фарбами та восковими крейдами, рукоділля з натуральних тканин, валяння з вовни, ткацтво тощо; • щоденні “живі” розповіді, казки, пальчикові ігри, забавлянки, театральні ігрові дійства, лялькові вистави, вірші та хороводи в супроводі ліри, блок-флейти тощо; • заняття евритмією (особливим мистецтвом руху), що гармонізує розвиток дитини; • здоров’язберігаючі технології: збагачене харчування, що наближається до природних потреб дитячого організму, задоволення потреб дитини в активно-руховому пізнанні світу, особлива психологічна атмосфера. З дітьми працюють: вихователі, музичний керівник, інструктор з фізкультури (евритміст), керівник гуртка. Всі педагоги мають відповідну фахову освіту та сертифікати про закінчення 3-х річного семінару «Вальдорфська освіта». У закладі дошкільної освіти організоване якісне дієтичне 3-х разове харчування, створено сприятливе розвивальне середовище для повноцінного розгортання власної сутності та самореалізації кожного учасника освітнього процесу й набуття ним якостей відповідального члена суспільства. Заклад є єдиним комунальним закладом дошкільної освіти в місті Києві, що працює за вальдорфською педагогікою з дітьми, батьки яких вишукують інноваційні практики особистісно орієнтованої освітньої моделі. В заклад приймаються діти віком від 3.5 – 4 років лише за умови готовності батьків дітей активно співпрацювати з педагогами в питаннях виховання, а родинні умови виховання не суперечать принципам вальдорфської педагогіки. Позитивний вплив вальдорфської педагогіки можливий лише за умов послідовного дотримання основних її педагогічних принципів, що вимагає створення спеціальних умов виховання вдома. Перебування дитини в різних виховних системах вдома та в садочку, протиріччя в прагненнях та вимогах вихователів і батьків є неприпустимі й мають вкрай негативні наслідки. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: • заяви батьків або осіб, які їх замінюють; • медичної довідки про стан здоров’я дитини відповідної форми з висновком лікаря про те, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; • довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; • свідоцтва про народження; • документів, що підтверджують пільги, з обов’язковим документальним підтвердженням пільг у районному управлінні.
Заклад дошкільної освіти № 92 (Голосіївський район) – (044)234-52-36;
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №92 для дітей віком від 2 до 6 (7) років. Розташований у тихому центрі міста біля парку ім. Тараса Шевченка. Проектна потужність 4 групи, 75 місць. Режим роботи з 7.30 до 19.30. В групах створені комфортні умови, працюють кваліфіковані творчі педагоги, які забезпують дітям повноцінну дошкільну освіту та підготовку до наступного етапу навчання. Пріоритетний напрям роботи: патріотичне та художньо-естетичне виховання. Створене предметно-розвивальне середовище, якісна матеріально-технічна база та медичне обслуговування. Харчування 3-х разове, збалансоване, враховуються медичні показання дітям. Працюємо у відповідності до Базового компонента дошкільної освіти за освітньою програмою для дітей від двох до семи років “Дитина”. З дітьми працює інструктор з фізичного виховання. За бажанням батьків організовуються додаткові освітні послуги з англійської мови для дітей від 3 до 6 років.
Дошкільний навчальний заклад № 472 (Святошинський район) – (044) 424-73-26
Дошкільний навчальний заклад №472 Святошинського району міста Києва загальнорозвиваючого типу потужністю 115 місць. Пріоритетними напрямками роботи є екологічне, валеологічне та патріотичне виховання. Заклад працює 5 днів на тиждень за режимом 7.00-19.00. Діти отримують триразове збалансоване харчування. Окрім кваліфікованих вихователів у закладі працює музичний керівник та психолог. Проводиться прийом дітей з 2-х річного віку.
Дошкільний навчальний заклад № 674 (Святошинський район) – (044)450 39 60
Дошкільний навчальний заклад № 674 Адреса: м. Київ 210, вул. Доброхотова, 1б Телефон: 450-39-61, 450-39-60 Режим роботи закладу: 7.00 – 19.00 Приймаються діти з двох років. В закладі 6 груп. Основний напрямок роботи: Ранній інтелектуальний розвиток дитини. Завдання закладу – якісна підготовка дітей до школи, створення комфортних умов для гармонійного розвитку дітей. Працюємо за програмою виховання і навчання розвитку дітей дошкільного віку «Дитина», використовуємо елементи методик раннього розвитку (М. Монтессорі та Б.Нікітіна). В ДНЗ № 674 3-разове якісне, збалансоване харчування. В оздоровчій, літній період 4-разове. Враховуються медичні показники та побажання батьків щодо харчування дітей. Діти з 2-річного віку вивчають англійську мову. В закладі функціонує гуртки з хореографії, англійської мови, вокалу,гуртки ведуть педагоги ліцею “Обдаровання”,. Педагоги сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дошкільника, виховують його почуття, волю, інтелект, шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини на заняттях шляхом розподілу групи на підгрупи за рівнем розвитку дітей.
Заклад дошкільної освіти № 78 (Шевченківський район) – (044) 289-61-24
Заклад дошкільної освіти (дитячий садок) № 78 Шевченківського району м. Києва. Дошкільний заклад загального типу, розрахований на 2 групи, проектна потужність 35 місць, функціонують 3 групи загального розвитку: одна група (молодшо-середня) – різновікова; дві групи старшого віку, одна з них знаходиться в ЗНЗ № 53. Навчально-виховний процес Дошкільного закладу здійснюється у межах Базового компоненту дошкільної освіти, пріорітетним напрямом є співпраця з музеями міста Києва, робота з дітьми проводиться за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Дошкільний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем протягом року, вихідні дні: субота, неділя, святкові дні. Щоденний графік роботи Дошкільного закладу: 2 групи (12 годин) – з 7.30 до 19.30; 1 група короткотривалого перебування (4 години) – з 8.30 до 12.30. В ЗДО № 78 встановлено трьохразове харчування для груп загального розвитку. Приймаються діти віком від 3 років.
Заклад дошкільної освіти № 428 (Шевченківський район) – (044)440-55-88;
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 428. У своєму складі ЗДО має 7 вікових груп: дві групи для дітей віком від 2 до 3 років загального розвитку, одна група для дітей старшого дошкільного віку, загального розвитку з короткотривалим терміном перебування на базі ЗЗСО № 28, чотири групи для дітей дошкільного віку з хронічними неспецефічними захворюваннями органів дихання – компенсуючі. Комплектування груп компенсуючого типу здійснює ЛКК, яка організована при КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3» Шевченківського району міста Києва, Філія № 2. Після обстеження дитини, комісія оформлює висновок для зарахування в групи для дітей з хронічними неспецефічними захворюваннями органів дихання, на підставі якого управління освіти Шевченківського району видає направлення. Медичними показниками для направлення дитини до груп компенсуючого типу ЗДО № 428 є: часті захворювання, хронічні, неспецифічні захворювання органів дихання. Діяльність ЗДО направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей та нахилів, набуття нею соціального досвіду та готовності продовжувати освіту. У закладі дошкільної освіти проводиться чітка систематична робота з метою формування у дошкільників знань, умінь, навичок відповідно до завдань Базового компоненту дошкільної освіти в Україні, вимог освітньої програми для дітей від двох до семи років «Дитина». Педагогами ЗДО впроваджується передовий педагогічний досвід на тему «Екологічне виховання старших дошкільників (за творами Василя Сухомлинського)», затверджений рішенням Вченої ради Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.