Заклад дошкільної освіти №382(ясла-садок)компенсуючого типу (санаторний) для дітей з латентною туберкульозною інфекцією та після вилікування від туберкульозу . Розрахований на 150 місць. Групи комплектуються за віком з 12 та 24 годинним режимом перебування. Наповнюваність груп становить: для дітей віком від 1,6 до 3-х років – 15 осіб; для дітей віком від 3-х до 6 (7) років – 20 осіб; В закладі дошкільної освіти 7 вікових груп: 2 ясельні групи та 5 садових груп з 12 годинним режимом перебування дітей; 1 садова група молодшого віку з 24 годинним режимом перебування. Щоденний графік роботи закладу: 12 год. перебуванням – 7.00 – 19.00; 24 годинним режимом перебування – 7.00 – 7.00. Прийом дітей з 1,6 років. Для прийому дітей до закладу дошкільної освіти подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, висновок ЛЛК лікаря-фтизіатра, направленням ТМО “Фтизіатрія” в м. Київ, направлення місцевого органу управління освітою. Кожна дитина перебуває в санаторному дитячому садку до клінічного одуження, але не більше 6 місяців і не більше 2-х років. У закладі встановлено 5-ти разове харчування для дітей з 12 годинним перебуванням дітей та 6-ти разове з 24-годинним перебуванням дітей. В санаторному закладі проводиться лікувально-профілактичніа робота в фізіотерапевтичному кабінеті за направленням лікаря: інгаляції, тубускварц. Поряд з лікувально – профілактичною роботою дитячий садок проводить виховну роботу за такими напрямками: гуманітарний, фізкультурно- оздоровчий, сценічно- аматорський, національно- патріотичний.Проводиться гурткова робота: 1. подорожуємо в світ англійської мови; 2. образотворча майстерня. Впроваджуємо методику навчання дітей читанню М.Зайцева з молодших груп. В нашому закладі працюють спеціалісти: музичні керівники, практичний психолог, вчитель англійської мови, інструктор з фізкультури.Освітньо-виховні завдання реалізуються відповідно до програми ” Дитина” . Мета розвитку закладу дошкільної освіти № 382 – збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров”я дитини через використання нових підходів до ігрової діяльності в умовах дитячого закладу, створення умов для модернізації та підвищення ефективності освітньо–виховного процесу для дітей з латентною туберкульозною інфекцією та після вилікування від туберкульозу.