Дошкільний навчальний заклад ясла-садок компенсуючого типу № 95. Заклад працює за такими пріорітетними напрямкаи:забезпечення гармонії між фізичним,емоційним,вольовим,моральним розвитком дитини;профілактично-оздоровча робота;корекційно-виховна на заняттях та в повсякденному житті. Заклад працює 10 годин, з 8:00 до 18:00. Харчування чотириразове.Дошкільний навчальний заклад приймаються діти віком з 2,5 років. В закладі працюють спеціалісти: практичний психолог, інструктор з фізичної культури, музичний керівник, інструктор з ЛФК, масажист, вчителі-логопеди.
Articles Tagged: фізіотерапевтичний кабінет
Заклад дошкільної освіти № 659 (Голосіївський район) – (044) 258-41-09
Заклад дошкільної освіти № 659 ( ясла-садок) компенсуючого типу для дітей з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання. Проектна потужність 3 групи, 45 дітей: одна група для дітей раннього віку від 2-х до 3-х років; дві дошкільні різновікові групи для дітей від 3-х до 5 років і від 4-х до 6 років. Режим роботи 12 годин, початок – 7.00, закінчення – 19.00, субота, неділя вихідні дні. Пріоритетний напрям роботи закладу дошкільної освіти – профілактично-оздоровчий. Садок розташований в мальовничому куточку Голосіївського району міста Києва, на території дендропарку Національного університету біоресурсів і природокористування України, в Голосіївському лісі. Педагоги цікаво реалізують завдання повноцінного, різнобічного розвитку дитини, шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій, інтегрованих методів навчання, індивідуального підходу до кожної дитини. Працюють гуртки з художньо-естетичного розвитку “Сім нот”, “Смерічка”. В закладі дошкільної освіти організоване 4-разове якісне, збалансоване харчування. За медичними показаннями, за потреби, забезпечується дієтичне харчування дітей. Медичне обслуговування здійснюють: лікар, старша медична сестра, медична сестра з фізіотерапії, медична сестра з організації дієтичного харчування. Профілактично-лікувальна робота проводиться протягом року, за призначенням лікаря, як групова так і індивідуальна: аромотерапія, інгаляції, УВЧ-лікування, прийом настоїв з лікарських трав та киснево-сигментної суміші. Повноцінний і різнобічний розвиток дітей здійснюють: вихователі, практичний психолог, музичний керівник, інструктор з фізичного виховання, керівник гуртка.