Заклад дошкільної освіти № 801 (Дніпровський район) – (044)542 -78 – 22;

Заклад дошкільної освіти № 801 розпочав свою роботу у 1990 році. Розрахункова потужність 14 груп 250 місць. Функціонує 10 груп Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. Приймаються діти з 3-ох років. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється на підставі: – висновока психолого-медико-педегогічної консультації ; – направлення Дніпровського районного управління освіти. – свідоцтво про народження. – заяви батьків або осіб, які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров”я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати закалда дошкільної освіти; – довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення; З дітьми у закладі дошкільної освіти працюють вчителі – дефектологи, вчителі- логопеди, вихователі, практичний психолог, музичні керівники, інструктор по фізичному вихованню, керівник гуртка. У закладі дошкільної освіти працює кваліфікований лікар-педіатр і досвідчена медична сестра. Організовано якісне 4-х разове харчування Заклад дошкільної освіти працює за освітніми програмами: -для дітей із затримкою психічного розвитку “Віконечко”; -для дітей з розладами аутистичного спектру “Розквіт”. Пріоритетний напрямок роботи з дітьми: корекційне навчання та виховання дітей. Формування особистості дитини, її творчих здібностей, духовнгого стану, естетичного світосприймання, мовленнєвої, сенсорної та логіко – математичної компетентності дітей, що мають затримку психічного розвитку. Систематично проводяться розваги, свята, гурткова робота. У закладі дошкільної освіти сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінет психолога, театральна кімната Особливістю роботи в закладі дошкільної освіти є формування гармонійної , всебічно розвиненої особистості, розвиток її творчих здібностей і нахилів, підготовка дітей із особливими потребами до інтеграції в соціум через музично-театралізовану діяльність.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 444 (Дніпровський район) – 543-87-20

Заклад дошкільної освіти №444 комбінованого типу з групами для дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Заклад розпочав свою роботу у 1964 році. Проектна потужність садочка 8 груп 145 дітей. Заклад дошкільної освіти розрахований на 6 груп 110 дітей. Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей закладу дошкільної освіти здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: – заяви батьків або осіб, які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; – довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; – свідоцтва про народження. Для прийому дітей до закладу дошкільної освіти у спеціальні групи додатково надається: – висновок психолого-медико-педагогічної консультації, територіального лікувально-профілактичного закладу; – направлення Дніпровського районного управління освіти. Освітній процес в нашому закладі дошкільної освіти забезпечують кваліфіковані вихователі та спеціалісти : психолог, музичний керівник, інструктор з фізкультури, керівник гуртка з англійської мови. У закладі дошкільної освіти працює 6 груп, 3 з яких є спеціальними групами для дітей з вадами опорно-рухового апарату (сколіоз, плоскостопість) і 3 групи загального розвитку. В закладі дошкільної освіти №444 в залежності від типу груп організовано якісне, збалансоване 3-х разове харчування для груп загального розвитку та 4-х разове (безкоштовне) харчування для спеціальних груп. ЗДО №444 працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина” Пріоритетним напрямком роботи дошкільного закладу є: – Корекція плоскостопості та усунення вад у поставі. – Формування гуманної взаємодії дошкільників з природним довкіллям. – Забезпечення умов для повноцінного і різнобічного розвитку особистості з метою формування у неї життєвої компетенції. Щоденно з дітьми організовуються групові та підгрупові заняття, спостереження, ігрова діяльність, трудова діяльність відповідно до вимог програми. систематично проводяться розваги, свята, гурткова робота. У закладі дошкільної освіти діє гурток з англійської мови для дітей середнього та старшого дошкільного віку. Заняття гуртка проводяться два рази на тиждень в другу половину дня. У закладі дошкільної освіти № 444 функціонує гурток «1, 2, 3, 4, 5 – вийшли діти пострибать» по навчанню дітей стрибків на скакалці. Також на базі закладу дошкільної освіти №444 успішно працює постійно діючий проблемний семінар з екологічного виховання «Формування гуманної взаємодії дошкільників з природним довкіллям». Роботу з дітьми організовуємо у формі ігор, екологічних занять, праці в природі, цільових прогулянок у природу, використовуємо художнє слово, організовуємо екологічні ігри, проводимо екологічні свята та розваги. Особливо ефективною є пошуково-дослідницька діяльність, яка допомагає дітям засвоїти знання, скласти уявлення про природу. На даний час на базі закладу дошкільної освіти працює експериментальний майданчик «Упровадження елементів музейної педагогіки в навчально-виховний процес». Наші діти постійно живуть в атмосфері творчості й мистецтва. Вони вчаться бачити й розуміти красу світу й людської душі. У закладі дошкільної освіти сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінет психолога.

Read More

НВК”Домінанта” № НВК “Домінанта” (Дніпровський район) – (044) 543-37-57;(044) 513-14-09

Заклад дошкільної освіти НВК «Домінанта» розпочав свою роботу у 1975 році. Проектна потужність закладу – 14 груп 270 дітей ( 12 груп загального розвитку, 2-логопедичні). Наразі в закладі дошкільної освіти працює 7 дошкільних груп розрахованих на 140 дітей та розташовано 4 перші класи початкової школи НВК “Домінанта”. Діти зараховуються до закладу згідно діючого законодавства України. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 3-х років. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником, при наявності місць, протягом календарного року на підставі: •заяви батьків або осіб, які їх замінюють; •медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; •довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; •свідоцтва про народження. З дітьми дошкільного віку у закладі працюють: вихователь-методист, вихователі дошкільних груп , музичний керівник , інструктор з фізичного виховання, практичний психолог, логопед . У закладі організовано 3-х разове харчування . Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». Пріоритетні напрямки роботи: усесторонній та творчий розвиток дитячої особистості. Щоденно з дітьми організовуються групові та індивідуальні заняття, спостереження, ігрова, трудова діяльність, тощо, відповідно до вимог програми. Систематично проводяться розваги, свята, гурткова робота. У закладі дошкільної освіти працює старша медична сестра, дієтсестра та лікар – педіатр, які обслуговують дитячий колектив та надають консультації для батьків. Діють гуртки: англійська мова, математика з елементами логіки, театральний, вокал, хореографія класична та сучасна, шахи, спортивні ( у-шу, гімнастика, футбол) та інші. В закладі НВК”Домінанта” проводиться додаткова освітня діяльність “Школи-ліцею”Обдаровання” Київської Академії Наук”, згідно з договором оренди через КМДА. Заклад має сучасну матеріально-технічну базу. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний та хореографічний зали, кабінет психолога, кабінет інформатики, логопедичний кабінет.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 605 (Оболонський район) – (044) 418 38 96

Заклад дошкільної освіти № 605 загального типу. Проектна потужність-8груп/150дітей. Напрямок роботи: -Художньо-естетичний, спрямований на розвиток у дітей творчих здібностей та естетичного ставлення до світу через ознайомлення з творами мистецтва (музичного, театрального, образотворчого, літературного). В закладі працює гурток з орігамі та паперопластики “Паперові фантазії”. Заклад працює з 7.00 до 19.00год. В садочку 3-х разове харчування. Прийом дітей проводиться з 1року і 6 місяців. Додаткових освітніх послуг немає.

Read More

Медок № 17 (Солом’янський район) – (044)248-27-86;

Заклад дошкільної освіти № 17 своє існування розпочав як звичайний садочок. На даний час він є комбінованим дошкільним закладом зі спеціальними групами для дітей з загальним недорозвитком мовлення та для дітей з особливими потребами. Працює за програмою «Дитина» з врахуванням психофізичних особливостей розвитку дітей та формування їх пізнавальної діяльності. Наша мета –- викликати активність дитини, перемогти інертність її духовних сил. Виховати громадянина України, який спроможний жити за принципами нової екологічної стратегії та нових суспільних технологій. В садочку 8 груп, 3 з них логопедичні,куди діти приймаються з трьох років з діагнозом ЗНМ ( загальний недорозвиток мовлення). Одна група для дітей з особливими потребами (розумова відсталість). 4 загальних групи, одна з яких для дітей раннього віку ( з 2-х років), а також молодша група (3 – 4 роки), середня група (4 – 5 років), старша група ( 5 – 6 років). Компенсаторно-лікувальна та навчально-виховна робота здійснюється в тісному зв’язку всього колективу: директора ДНЗ, вихователя-методиста, вчителя-дефектолога та вчителів-логопедів, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, практичного психолога. Всі спеціалісти мають вищу спеціальну освіту. Вся наша робота спрямована на реабілітацію дитини. Вона повинна відчувати себе гідною, спроможною співіснувати в будь-якому колективі.. Педагогічний колектив систематично переглядає методи роботи, прагнучи до того , щоб дітям було цікаво і затишно в садочку, намагається створити всі умови для гармонійного розвитку особистості. Головний акцент педагоги садочка надають здоров’ю дітей ,в широкому розумінні, а саме здоров’ю фізичному, психічному і духовному. В кабінетах вчителів-логопедів і вчителя-дефектолога вдосталь різноманітного матеріалу і спеціального оснащення, що відповідає сучасним вимогам. Вихователі і спеціалісти дошкільного закладу підтримують тісний зв’язок з батьками дітей. З цією метою батьки запрошуються на відкриті перегляди занять, на свята і розваги, влаштовується День відкритих дверей для батьків, спільні семінари, збори, конференції. Протягом року педагоги ДНЗ ознайомлювались інноваційними інтерактивними технологіями . Наряду з іграми та заняттями в садочку функціонують і додаткові послуги, де по бажанню малюків та їх батьків діти вивчають англійську мову, грамоту, розвивають логічне мислення, займаються вокалом та хореографію. Наш дитячий дошкільний заклад завжди охоче приймає активну участь майже в усіх подіях району та міста. Наші здобутки та надбання: • Розробка та впровадження інноваційних методів корекційної роботи з дітьми, що мають недоліки мовлення. • Участь у експерименті «Виховуємо киянина», за допомогою впровадження парціальної регіональної програми для дітей старшого дошкільного віку «Я – Киянин». • Використання конструктора LEGO для всебічного розвитку дітей Організовано трьохразове харчування дітей. Забезпечення продуктами харчування здійснюється централізовано. Меню складається за картотекою, затвердженою директором ДНЗ. Медично-профілактична робота ведеться згідно річного плану. Медична сестра проводить моніторинг стану здоров’я , фізичного та психічного стану дітей. Здійснюється контроль за профілактичними та оздоровчими заходами. Організація харчування дітей в дошкільному закладі здійснюється за такими принципами: Адекватна енергетична цінність раціонів відповідно до енерговитрат дітей. Збалансованість та максимальна різноманітність раціону. Адекватна технологічна та кулінарна обробка продуктів Соціально-психологічну службу представляє практичний психолог, яка проводить роботу: Психодіагностика ( діагностика адаптації новоприбулих дітей до умов ДНЗ, діагностика психологічної готовності дітей до навчання у школі, діагностика обдарованості). Корекційно-відновлювальні та розвивальні заняття для підтримки та розвитку особистих психологічних якостей дітей дошкільного віку, в різних формах. Консультації для педагогів та батьків. На майбутнє дитячий навчальний заклад планує розвиватися , зростати і йти у дусі з часом, узявши з собою найкращі здобутки та корисний досвід минулих років.

Read More

Навчально-виховний комплекс з поглибленим вивченням англійської мови “Кияночка” Шевченківського району міста Києва № СНВК “Кияночка” (Шевченківський район) – тел.: (044) 456-54-92 факс: (044) 456-13-69

Навчально-виховний комплекс з поглибленим вивченням англійської мови «Кияночка» Шевченківського району міста Києва – лідер сучасної освіти. На сьогоднішній день – це 6 дошкільних груп та 6 класів школи І ступеню. Всі приміщення закладу відповідають державним санітарним нормам, озеленені, затишні, мають виражену індивідуальність, оформлені з естетичним смаком. Режим роботи установи – 12 год. ( 07:30 -19:30) для дошкільників. В Навчально-виховному комплексі “Кияночка” 3-и разове якісне, збалансоване харчування, контроль за яким здійснює старша медична сестра. В заклад приймаються діти з 3-х років. ВІЗІЯ ЗАКЛАДУ: Навчально-виховний комплекс, сформований колективом талановитих і компетентних педагогів, об”єднаних любов”ю до дітей, креативністю і відкритістю до нового. МІСІЯ: Формування гармонійної особистості дитини шляхом комфортного навчання, виховання і розвитку її природних здібностей. ЗАДАЧІ: розкривати і розвивати потенціал дітей; – навчати вчитися, мислити і творити нові ідеї; – виховувати патріотів своєї країни і міста. ПРИОРІТЕТИ РОЗВИТКУ: – запровадження інновацій в навчально-виховний процес ; – розвиток персоналу та корпоративної культури; – удосконалення матерально-технічного та інформаційно-комунікаційного середовища. ПРОФІЛЬ НАШОГО ВИПУСКНИКА: творча, критично мисляча, гармонійно розвинена особистість, здатна єфективно впроваджувати набуті знання і уміння в подальшому навчанні. Основні напрямки роботи закладу:  «Говоримо англійською» (з 3-х років);  «Інформаційні технології в роботі з дошкільниками та молодшими школярами»;  «Музейна педагогіка»;  «Від екології природи до екології душі»;  «Від родини до дитини». В закладі організована гурткова робота, для проведення якої створені необхідні умови: предметно-розвиваюче середовище, розроблені програми і навчально-тематичні плани.Діють такі гуртки: «Народознавство»; «Спортивні розваги»; «Англійська мова»; «Творча майстерня»; «Інтелектуальна скарбничка» (логіка); «Логоритміка».

Read More

“Софія” (вальдорфська) № 361 (Дніпровський район) – (044)292-41-91

Комунальний дошкільний навчальний заклад № 361 «Софія» (вальдорфська) працює за загальновизнаним альтернативним напрямком освіти – вальдорфською педагогікою. В закладі функціонує 6 різновікових груп, проектна потужність – 110 дітей. Заклад працює за «Комплексною альтернативною освітньою програмою для дошкільних навчальних закладів, що працюють за вальдорфською педагогікою «Стежина», рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ МОН України від 24.06.2014 №750). Програма розроблена з дотриманням засадних принципів та відповідно до положень Базового компонента дошкільної освіти й передбачає реалізацію у своєму змісті освітніх ліній: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Програма не передбачає спеціальних занять з розвитку абстрактного інтелекту. В різноманітних видах діяльності дошкільника протягом дня, тижня, року розвивається тілесно- й предметно орієнтований інтелект, що є основою її подальшого інтелектуального розвитку. Освітній процес у закладі дошкільної освіти спрямовується на підтримку вільного та творчого самовизначення індивідуальності, врахування внутрішніх потреб особистості на різних вікових етапах. Зміст програми охоплює педагогічну роботу з дітьми від 3.5 – 4-х років до 6 (7) років та передбачає поступове його ускладнення. Для реалізації індивідуального підходу до розвитку кожної дитини важливим є наповнення груп, яке у різновікових групах не повинно перевищувати 15 осіб. Основні принципи роботи вальдорфського дитячого садка: • створення атмосфери, сприятливої для розвитку; • виховання через наслідування і приклад; • культивування різноманітних форм ігрової діяльності; • створення простору, що сприяє розвитку вільної гри; • організація здорового ритму життя групи; • заняття різними видами практично-пізнавальної діяльності та різними мистецтвами (живопис, музика, ліплення, евритмія). Виховання в дошкільних групах – це: • тепло та затишок великої родини. Різновікові групи сприяють розвитку вмінь формувати міжособистісні взаємини, а саме, у старших – чуйності та душевного тепла до молодших, у молодших – поваги до старших, їхніх умінь та здібностей; • ритмічне поєднання різних видів діяльності протягом дня; ритмічне поєднання різноманітних занять протягом тижня, їх внутрішня узгодженість з порами року, погодою, емоційною обстановкою й педагогічною ситуацією на конкретний момент у групі; • екологічне оточення: меблі, предмети, іграшки ручної роботи, виготовлені з натуральних матеріалів в природній кольоровій гамі, що дає сили для розвитку органів відчуття; • “рухлива” ігрова кімната, “незавершена” лялька, різнобарвні тканини та природні матеріали дають можливості для творчого розвитку дитини, повного самовираження у “вільній” грі; • натуральні матеріали для мистецьких занять та ремісництва: ліплення з бджолиного воску, малювання рослинними акварельними фарбами та восковими крейдами, рукоділля з натуральних тканин, валяння з вовни, ткацтво тощо; • щоденні “живі” розповіді, казки, пальчикові ігри, забавлянки, театральні ігрові дійства, лялькові вистави, вірші та хороводи в супроводі ліри, блок-флейти тощо; • заняття евритмією (особливим мистецтвом руху), що гармонізує розвиток дитини; • здоров’язберігаючі технології: збагачене харчування, що наближається до природних потреб дитячого організму, задоволення потреб дитини в активно-руховому пізнанні світу, особлива психологічна атмосфера. З дітьми працюють: вихователі, музичний керівник, інструктор з фізкультури (евритміст), керівник гуртка. Всі педагоги мають відповідну фахову освіту та сертифікати про закінчення 3-х річного семінару «Вальдорфська освіта». У закладі дошкільної освіти організоване якісне дієтичне 3-х разове харчування, створено сприятливе розвивальне середовище для повноцінного розгортання власної сутності та самореалізації кожного учасника освітнього процесу й набуття ним якостей відповідального члена суспільства. Заклад є єдиним комунальним закладом дошкільної освіти в місті Києві, що працює за вальдорфською педагогікою з дітьми, батьки яких вишукують інноваційні практики особистісно орієнтованої освітньої моделі. В заклад приймаються діти віком від 3.5 – 4 років лише за умови готовності батьків дітей активно співпрацювати з педагогами в питаннях виховання, а родинні умови виховання не суперечать принципам вальдорфської педагогіки. Позитивний вплив вальдорфської педагогіки можливий лише за умов послідовного дотримання основних її педагогічних принципів, що вимагає створення спеціальних умов виховання вдома. Перебування дитини в різних виховних системах вдома та в садочку, протиріччя в прагненнях та вимогах вихователів і батьків є неприпустимі й мають вкрай негативні наслідки. Прийом дітей до закладу дошкільної освіти здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: • заяви батьків або осіб, які їх замінюють; • медичної довідки про стан здоров’я дитини відповідної форми з висновком лікаря про те, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; • довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; • свідоцтва про народження; • документів, що підтверджують пільги, з обов’язковим документальним підтвердженням пільг у районному управлінні.

Read More

дошкільний навчальний заклад “Дивограй” № 33 (Святошинський район) – (044)424-99-36; (044)424-96-21

Дошкільний навчальний заклад №33 «Дивограй» відкрився 11.11.2011 р. Напрямок роботи закладу: фізкультурно-оздоровчий. Садочок прибудований до секції №5 житлового будинку, що знаходиться на вулиці Осінній, 33. Дошкільний навчальний заклад, розрахований на 115 місць. Має 6 різновікових груп. Приміщення загальною площею 2940 кв. м. Колектив молодий, але має високих професіоналів в дошкільній освіти: педагоги-вихователі, практичний психолог, інструктори з фізкультури та плавання, музичний керівник. За бажанням батьків в ІІ половину організовано додаткові освітні послуги та гуртки.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 92 (Голосіївський район) – (044)234-52-36;

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №92 для дітей віком від 2 до 6 (7) років. Розташований у тихому центрі міста біля парку ім. Тараса Шевченка. Проектна потужність 4 групи, 75 місць. Режим роботи з 7.30 до 19.30. В групах створені комфортні умови, працюють кваліфіковані творчі педагоги, які забезпують дітям повноцінну дошкільну освіту та підготовку до наступного етапу навчання. Пріоритетний напрям роботи: патріотичне та художньо-естетичне виховання. Створене предметно-розвивальне середовище, якісна матеріально-технічна база та медичне обслуговування. Харчування 3-х разове, збалансоване, враховуються медичні показання дітям. Працюємо у відповідності до Базового компонента дошкільної освіти за освітньою програмою для дітей від двох до семи років “Дитина”. З дітьми працює інструктор з фізичного виховання. За бажанням батьків організовуються додаткові освітні послуги з англійської мови для дітей від 3 до 6 років.

Read More

Навчально-виховний комплекс “Дошкільний навчальний заклад – Загальноосвітній навчальний заклад № НВК “Сузір я”(177) (Святошинський район) – (044)403 00 51

Навчально-виховний комплекс “дошкільний навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад” “Сузір’я” має проектну потужність на 250 дітей (8 груп на 150 дітей дошкільного віку та 1-4 класи на 100 учнів). Приоритетними напрямками роботи закладу є: впровадження особистісно-орієнтованої моделі виховання; використання інноваційних технологій; забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти; взаємодія суспільного і родинного виховання. Навчально – виховний комплекс працює з 7:00 до 19:00 п’ять днів на тиждень з 3-х разовим харчуванням. Заклад відвідують діти з 2-х річного віку. Для вихованців працюють гуртки: “Шахова королева” та “Дитяча йога”. Надаються додаткові освітні послуги (за бажанням батьків): англійська мова та тхеквондо. Педагогічний колектив залучений до Всеукраїнського експерименту за темою “Здоров’язбережувальна технологія “Навчання в русі” .

Read More