Заклад дошкільної освіти № 713 комбінованого типу Розташований в Солом’янському районі міста Києва за адресою: вул. Волгоградська, 6а Заклад розрахований на 95 місць для дітей віком від 2 до 7 років, групи комплектуються з урахуванням віку дітей. В дошкільному навчальному закладі функціонує 6 груп: • 1 група І молодшого дошкільного віку; • 1 група для дітей ІІ молодшого дошкільного віку; • 1 група для дітей середнього дошкільного віку; • 1 група для дітей старшого дошкільного віку; • 2 спеціальні групи для дітей з порушеннями мови. Режим роботи закладу п’ятиденний. Завдання закладу – забезпечення гарантованого права дітей на якісну дошкільну освіту, безпечне освітнє середовище та особистісний розвиток у світлі вимог освітньої програми для дітей від 2- до 7 років “Дитина”. В дошкільному навчальному закладі працюють кваліфіковані спеціалісти: практичний психолог, вчителя логопеди, музичний керівник, інструктор із фізкультури. Створені комфортні умови для збереження і зміцнення психофізичного здоров’я, повноцінного особистісного і інтелектуального розвитку малят. Уся діяльність зорієнтована на запити сім’ї, її потреби по здійсненню якісного виховання, навчання та розвитку дошкільнят. У садочку 3-разове якісне, збалансоване харчування. Наша мета: розвиток дитини, її особистості, творчих та інтелектуальних здібностей, умінь і навичок, формування засад національної свідомості.
Category: Комбінований
дошкільний навчальний заклад № 139 (Святошинський район) – 044-403-07-45
Дошкільний навчальний заклад компенсуючого типу № 139 для дітей з порушеннями мовлення знаходиться за адресою: 03148 м. Київ, вул. Гната Юри 5-а. В дошкільному навчальному закладі 12 груп (1 для дітей раннього віку та 11 для дітей дошкільного віку). Режим роботи груп: 12 годин. В дошкільному навчальному закладі чотириразове харчування. Заклад працює за програмою виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина», спеціальними програмами відповідно діагнозів ЗНМ, ФФНМ, заїкування. Діти приймаються відповідно направлення ПМПК в групи дошкільного віку з 3 років та в групу раннього віку з 2 років. Дошкільний навчальний заклад укомплектований педагогічними кадрами: 1 завідувач, 1 вихователь-методист, 20 вихователів, 10 вчителів-логопедів, 1 музичний керівник, 1 практичний психолог. Мова навчання дітей – українська
Заклад дошкільної освіти № 481 (Дніпровський район) – (044)540-78-50
Заклад дошкільної освіти № 481 комбінованого типу з групами для дітей з порушенням мовлення. Заклад розпочав роботу у 1967 році. Проектна потужність 12 груп 220 дітей. В закладі функціонує 11 груп: 5 груп загальноосвітнього типу: 1 група раннього віку, 4 дошкільні групи та 6 логопедичних груп , з яких 3 групи для дітей із загальним недорозвиненням мовлення, 2 групи для дітей з фонетико – фонематичним недорозвинення мовлення та 1 група для дітей, що заїкаються. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей здійснюється керівником протягом календарного року у порядку черговості їх електронного запису та на підставі: • заяви батьків або осіб, які їх замінюють; • медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; • довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; • свідоцтва про народження. Для прийому дітей у групи для дітей з порушенням мовлення додатково подається: • висновок психолого-медико-педагогічної консультації; • направлення Дніпровського районного управління освіти. Педагогічний процес у закладі дошкільної освіти забезпечують 28 кваліфікованих спеціалістів: 17 вихователів, 6 вчителів-логопедів, музичний керівник, психолог, інструктор з фізкультури, керівник гуртка. У закладі працює лікар – педіатр. Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина». В усіх вікових групах створені необхідні умови для забезпечення належного рівня фізичного і психічного розвитку дітей, гуманізації навчально-виховного процесу, розкриття різноманітних здібностей дітей. У закладі сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінет психолога. Обладнання приміщень відповідає віковим особливостям дітей, дотримані вимоги щодо створення розвиваючого середовища. Основним напрямком роботи закладу дошкільної освіти – є створення умов для всебічного і гармонійного розвитку розумових та фізичних здібностей дітей, виховання повноцінної особистості. Організовано 3-разове та 4-х разове збалансоване харчування.
Дошкільний навчальний заклад “Перші сходинки” № 85 (Святошинський район) – (044)402-38-43
Дошкільний навчальний заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем з режимом роботи 10 годин (спеціальні групи- з порушенням мовлення, 08:00-18:00) та 12 годин (групи загального розвитку та одна група з інклюзивним навчанням; 07:00-19:00). Вихідні дні: субота, неділя, святкові. В закладі функціонує 13 груп, з них: 3 групи раннього віку, 10 груп дошкільного віку ( 3 – спеціальні, для дітей з порушенням мовлення, 1 – група з інклюзивним навчанням та 6 груп загального розвитку). Система роботи дошкільного закладу спрямована на забезпечення рівного доступу дітей до якісної дошкільної освіти; створення умов для розкриття потенційних можливостей кожної дитини, збагачення системи виховної роботи новими підходами та методиками; здійснення експериментальної діяльності через запровадження новітніх інформаційних технологій у навчально-виховний процес. Навчально-виховний процес здійснюється відповідно освітньої програми для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Для своєчасного корекційного впливу на розвиток дітей з особливими потребами (порушення мовлення) з дітьми працюють фахові спеціалісти – вчителі-логопеди.Тривалість перебування дітей з порушенням мовлення встановлено ПМПК в залежності від рівня та ступеня мовленнєвого порушення. В закладі функціонують логопедичні кабінети. В кабінетах обладнано куточок «Поради логопеда», в якому розміщено інформаційно-практичні матеріали для батьків. Варіативна складова змісту освіти за Базовим компонентом дошкільної освіти в закладі забезпечується в освітній лінії «Іноземна мова». В закладі створено всі умови для якісного навчання дітей англійської мови. Навчання здійснює вихователь з правом ведення занять англійської мови, яка працює за програмою, затвердженою МОН України для використання в дошкільних навчальних закладах «Англійська для дошкільнят» Т.Шкваріної. Заняття проводяться з дітьми віком від 5 до 6 років двічі на тиждень, згідно затвердженого розкладу. Дітей даного віку (5-6 років) навчають квілінгу. В закладі працює практичний психолог. Робота психолога в дошкільному закладі ведеться у відповідності з міжнародними і українськими державними актами та законом про забезпечення захисту та умов розвитку дітей. Діяльність психологічної служби підпорядковується законодавству України в галузі освіти.
Заклад дошкільної освіти № 691 (Дніпровський район) – (044)517-28-55;
Заклад розпочав свою роботу у 1983 році. Проектна потужність закладу 14 груп -250 дітей. Функціонує 12 груп. Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: – Заяви батьків або осіб, які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; – довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення; – свідоцтво про народження. Для прийому дітей до дошкільного навчального закладу (групи) комбінованого типу додатково додається: – висновок психолого-медико-педагогічної консультації; – направлення Дніпровського районного управління освіти. З дітьми у закладі дошкільної освіти працюють – вихователі, вчителі-логопеди, музичні керівники, інструктор з фізичного виховання, практичний психолог, керівник гуртка. У закладі дошкільної освіти працюють групи : 4 груп – для дітей з порушеннями мови (3 групи з загальним недорозвитком мовлення; 1 група – з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення) і 8 груп для дітей загального розвитку, з них 2групи для дітей раннього віку. У закладі організовано якісне 3х разове харчування в групах для дітей загального розвитку , в групах для дітей з порушеннями мови – 4х разове, безкоштовне харчування. ЗДО працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина”. Пріорітетним напрямком роботи є фізичний розвиток дітей та мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку. В спеціалізованих групах вчителями – логопедами здійснюється корекційно-розвивальна робота з дітьми з порушеннями мови. У закладі дошкільної освіти сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінет психолога, театралізована студія “Казка на долонці”.
Заклад дошкільної освіти № 521 (Дніпровський район) – (044)543-98-09
Заклад розпочав свою роботу у 1976 році. Проектна потужність закладу 14 груп. Функціонує 10 груп: 2 групи раннього віку, 6 груп дошкільного віку, 2 групи для дітей з ФФНМ (логопедичні групи) Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. Приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей до закладу здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: – заяви батьків або осіб,які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад; – довідки дільничого лікаря про епідеміологічне оточення; – свідоцтво про народження. Для прийому дітей до закладу (групи) комбінованого типу додатково додається: – висновок психолого-медико-педагогічної консультації (ПМПК); – направлення Дніпровського районного управління освіти. З дітьми працюють: вихователі, музичний керівник, інструктор з фізкультури та вчителі-логопеди. Гурткова робота: ангійська мова. У закладі організовано якісне 3х разове харчування в групах для дітей загального розвитку, в групах для дітей з порушеннями мови – 4х разове, безкоштовне харчування. ЗДО працює за освітньою програмою “Дитина” для дітей від 2 до 7 років. Пріорітетним напрямком роботи є розвиток комунікативної компетентності дошкільників в особистісно-орієнтованоу оточенні в умовах закладу дошкільної освіти. В спеціалізованих групах вчителями – логопедами здійснюється корекційно-розвивальна робота з дітьми з порушеннями мови. У закладі дошкільної освіти постійно оновлюється матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний та фізкультурний зали, кабінет психолога.
Заклад дошкільної освіти № 74 (Шевченківський район) – (044)443-70-17;
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 74 Шевченківського району м. Києва побудований у 1962 році з проектною потужністю 6 груп на 110 місць. Функціює 7 груп : різновікова група для дітей із загальним недорозвитком мовлення (11 дітей); різновікова група для дітей з розумовою відсталістю (8 дітей); перша молодша група (16 дітей), друга молодша група (26 дітей), середня група (26 дітей) та старша група (20 дітей), старша група короткотривалого перебування дітей (3 дітей). Пріоритетним напрямком освітнього процесу є розвиток творчих здібностей дітей. Режим роботи дошкільного навчального закладу: 2 групи – 12.00 годин ( з 7.00 до 19.00), 4 групи – 10.5 годин ( з 7.30 до 18.00), 1 група – короткотривала ( з 8.30 до 12.30). В закладі встановлений 3-х разовий режим харчування для груп дітей загального розвитку, а для дітей спеціальних груп – 4-х разовий режим харчування. Прийом дітей проводиться з двох років на підставі заяви батьків, копії свідоцтва дитини про народження, медичної довідки про стан здоров’я дитини, витягу з протоку засідання психолого-медико-педагогічної консультації, направлення Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації ( для дітей спеціальних груп). В закладі працює вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, практичний психолог, соціальний педагог. Додаткових освітніх послуг немає.
ДНЗ № 277 (Святошинський район) – (044)276-97-33
Загальний опис дошкільного навчального закладу № 277 комбінованого типу. В ДНЗ 11 груп (з них 2 групи для дітей із захворюваннями серцево-судинної системи). В ДНЗ № 277 створені необхідні умови для всебічного гармонійного повноцінного розвитку дітей, виховання творчої особистості з почуттям власної гідності. Навчально-виховний процес в дошкільному закладі № 277 здійснюється відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти, освітньої прогарми від 2-х до 7-ми років (“Дитина”). Приймаються діти від 1 року і 6 місяців . Діти з 3-річного віку додатково ознайомлюються з основами англійської мови (гурткова робота), логіки. Дітей в дошкільному закладі оточують кваліфіковані педагоги практичний психолог, музичні керівники, фізкерівник, медична сестра. Досвідчені педагоги-вихователі сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дитини, виховують його почуття та інтелект, шляхом використання особисто-орієнтованих та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини. В ДНЗ створені спрятливі умови для емоційної та психологічної захищеності, задоволення потреб вихованців у позитивних емоціях, творчому самовираженню. Велика увага приділяється збереженню здоров”я дітей. Тому постійно проводяться оздоровлючо-загартовуючи заходи, заняття з фізкультури, ранкова гімнастика. У зимовій період вікористовуються допоміжні заходи для профілактики простудніх захворюваннь: аромотерапія, фіточай, вітамінізація, тощо. У ДНЗ № 277 3-разове якісне, збалансоване, різноманітне харчування а для дітей груп загального розвитку та 4-разове для дітей ( санаторних груп) із захворюваннями серцево-судинної системи. Садочок має велику зелену впорядковану теріторію с тематичними куточками лісу та саду, та багатьма клумбами. Кожна група має свій вуличний ігровий майданчик для прогулянок з критим павільоном (вулична веранда). На деяких групових майданчиках встановлені нові ігрові вуличні комплекси з єкологічно чистих матеріалів, що повністю відповідают умовам безпеки для дитини. Усі групові приміщення садочку мають домашній затишний вигляд. В більшості груп встановлені теплозберігаючі металопластикові вікна. У садочку є музична зала, спортивна зала, медичний кабінет, кабінет психолога. Режим роботи: Понеділок-п’ятниця: з 7.00 до 19.00 годин Субота, неділя -вихідні
Заклад дошкільної освіти № 444 (Дніпровський район) – 543-87-20
Заклад дошкільної освіти №444 комбінованого типу з групами для дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Заклад розпочав свою роботу у 1964 році. Проектна потужність садочка 8 груп 145 дітей. Заклад дошкільної освіти розрахований на 6 груп 110 дітей. Діти зараховуються до закладу у порядку черговості їх електронного запису. У заклад дошкільної освіти приймаються діти з 2-х років. Прийом дітей закладу дошкільної освіти здійснюється керівником протягом календарного року на підставі: – заяви батьків або осіб, які їх замінюють; – медичної довідки про стан здоров’я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти; – довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення; – свідоцтва про народження. Для прийому дітей до закладу дошкільної освіти у спеціальні групи додатково надається: – висновок психолого-медико-педагогічної консультації, територіального лікувально-профілактичного закладу; – направлення Дніпровського районного управління освіти. Освітній процес в нашому закладі дошкільної освіти забезпечують кваліфіковані вихователі та спеціалісти : психолог, музичний керівник, інструктор з фізкультури, керівник гуртка з англійської мови. У закладі дошкільної освіти працює 6 груп, 3 з яких є спеціальними групами для дітей з вадами опорно-рухового апарату (сколіоз, плоскостопість) і 3 групи загального розвитку. В закладі дошкільної освіти №444 в залежності від типу груп організовано якісне, збалансоване 3-х разове харчування для груп загального розвитку та 4-х разове (безкоштовне) харчування для спеціальних груп. ЗДО №444 працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина” Пріоритетним напрямком роботи дошкільного закладу є: – Корекція плоскостопості та усунення вад у поставі. – Формування гуманної взаємодії дошкільників з природним довкіллям. – Забезпечення умов для повноцінного і різнобічного розвитку особистості з метою формування у неї життєвої компетенції. Щоденно з дітьми організовуються групові та підгрупові заняття, спостереження, ігрова діяльність, трудова діяльність відповідно до вимог програми. систематично проводяться розваги, свята, гурткова робота. У закладі дошкільної освіти діє гурток з англійської мови для дітей середнього та старшого дошкільного віку. Заняття гуртка проводяться два рази на тиждень в другу половину дня. У закладі дошкільної освіти № 444 функціонує гурток «1, 2, 3, 4, 5 – вийшли діти пострибать» по навчанню дітей стрибків на скакалці. Також на базі закладу дошкільної освіти №444 успішно працює постійно діючий проблемний семінар з екологічного виховання «Формування гуманної взаємодії дошкільників з природним довкіллям». Роботу з дітьми організовуємо у формі ігор, екологічних занять, праці в природі, цільових прогулянок у природу, використовуємо художнє слово, організовуємо екологічні ігри, проводимо екологічні свята та розваги. Особливо ефективною є пошуково-дослідницька діяльність, яка допомагає дітям засвоїти знання, скласти уявлення про природу. На даний час на базі закладу дошкільної освіти працює експериментальний майданчик «Упровадження елементів музейної педагогіки в навчально-виховний процес». Наші діти постійно живуть в атмосфері творчості й мистецтва. Вони вчаться бачити й розуміти красу світу й людської душі. У закладі дошкільної освіти сучасна матеріально-технічна база. Функціонують методичний кабінет, музичний, фізкультурний зали, кабінет психолога.
Медок № 17 (Солом’янський район) – (044)248-27-86;
Заклад дошкільної освіти № 17 своє існування розпочав як звичайний садочок. На даний час він є комбінованим дошкільним закладом зі спеціальними групами для дітей з загальним недорозвитком мовлення та для дітей з особливими потребами. Працює за програмою «Дитина» з врахуванням психофізичних особливостей розвитку дітей та формування їх пізнавальної діяльності. Наша мета –- викликати активність дитини, перемогти інертність її духовних сил. Виховати громадянина України, який спроможний жити за принципами нової екологічної стратегії та нових суспільних технологій. В садочку 8 груп, 3 з них логопедичні,куди діти приймаються з трьох років з діагнозом ЗНМ ( загальний недорозвиток мовлення). Одна група для дітей з особливими потребами (розумова відсталість). 4 загальних групи, одна з яких для дітей раннього віку ( з 2-х років), а також молодша група (3 – 4 роки), середня група (4 – 5 років), старша група ( 5 – 6 років). Компенсаторно-лікувальна та навчально-виховна робота здійснюється в тісному зв’язку всього колективу: директора ДНЗ, вихователя-методиста, вчителя-дефектолога та вчителів-логопедів, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, практичного психолога. Всі спеціалісти мають вищу спеціальну освіту. Вся наша робота спрямована на реабілітацію дитини. Вона повинна відчувати себе гідною, спроможною співіснувати в будь-якому колективі.. Педагогічний колектив систематично переглядає методи роботи, прагнучи до того , щоб дітям було цікаво і затишно в садочку, намагається створити всі умови для гармонійного розвитку особистості. Головний акцент педагоги садочка надають здоров’ю дітей ,в широкому розумінні, а саме здоров’ю фізичному, психічному і духовному. В кабінетах вчителів-логопедів і вчителя-дефектолога вдосталь різноманітного матеріалу і спеціального оснащення, що відповідає сучасним вимогам. Вихователі і спеціалісти дошкільного закладу підтримують тісний зв’язок з батьками дітей. З цією метою батьки запрошуються на відкриті перегляди занять, на свята і розваги, влаштовується День відкритих дверей для батьків, спільні семінари, збори, конференції. Протягом року педагоги ДНЗ ознайомлювались інноваційними інтерактивними технологіями . Наряду з іграми та заняттями в садочку функціонують і додаткові послуги, де по бажанню малюків та їх батьків діти вивчають англійську мову, грамоту, розвивають логічне мислення, займаються вокалом та хореографію. Наш дитячий дошкільний заклад завжди охоче приймає активну участь майже в усіх подіях району та міста. Наші здобутки та надбання: • Розробка та впровадження інноваційних методів корекційної роботи з дітьми, що мають недоліки мовлення. • Участь у експерименті «Виховуємо киянина», за допомогою впровадження парціальної регіональної програми для дітей старшого дошкільного віку «Я – Киянин». • Використання конструктора LEGO для всебічного розвитку дітей Організовано трьохразове харчування дітей. Забезпечення продуктами харчування здійснюється централізовано. Меню складається за картотекою, затвердженою директором ДНЗ. Медично-профілактична робота ведеться згідно річного плану. Медична сестра проводить моніторинг стану здоров’я , фізичного та психічного стану дітей. Здійснюється контроль за профілактичними та оздоровчими заходами. Організація харчування дітей в дошкільному закладі здійснюється за такими принципами: Адекватна енергетична цінність раціонів відповідно до енерговитрат дітей. Збалансованість та максимальна різноманітність раціону. Адекватна технологічна та кулінарна обробка продуктів Соціально-психологічну службу представляє практичний психолог, яка проводить роботу: Психодіагностика ( діагностика адаптації новоприбулих дітей до умов ДНЗ, діагностика психологічної готовності дітей до навчання у школі, діагностика обдарованості). Корекційно-відновлювальні та розвивальні заняття для підтримки та розвитку особистих психологічних якостей дітей дошкільного віку, в різних формах. Консультації для педагогів та батьків. На майбутнє дитячий навчальний заклад планує розвиватися , зростати і йти у дусі з часом, узявши з собою найкращі здобутки та корисний досвід минулих років.