Заклад дошкільної освіти компенсуючого типу № 20 (Дарницький район) – (044)564-98-76;

Заклад дошкільної освіти №20 Дарницького району м. Києва компенсуючого типу для дітей із захворюванням органів травлення. Розташований за адресою: м. Київ 02068, вул. О. Кошиця, 5-Г. Проектна потужність – 6 груп (5 садових та 1 ясельна), 110 місць. Заклад працює за п’ятиденним робочим тижнем. Щоденний графік роботи – з 7:00 до 19:00 годин. Дитячий садок педагогічним та технічним персоналом укомплектовано. Є музично-спортивна зала, басейн. Прийом дітей до ЗДО здійснюється відповідно до чинного законодавства. Діти отримують чотириразове дієтичне харчування (стіл №5). Садок працює за програмою розвитку дітей дошкільного віку «Дитина».

Read More

Заклад дошкільної освіти № 659 (Голосіївський район) – (044) 258-41-09

Заклад дошкільної освіти № 659 ( ясла-садок) компенсуючого типу для дітей з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання. Проектна потужність 3 групи, 45 дітей: одна група для дітей раннього віку від 2-х до 3-х років; дві дошкільні різновікові групи для дітей від 3-х до 5 років і від 4-х до 6 років. Режим роботи 12 годин, початок – 7.00, закінчення – 19.00, субота, неділя вихідні дні. Пріоритетний напрям роботи закладу дошкільної освіти – профілактично-оздоровчий. Садок розташований в мальовничому куточку Голосіївського району міста Києва, на території дендропарку Національного університету біоресурсів і природокористування України, в Голосіївському лісі. Педагоги цікаво реалізують завдання повноцінного, різнобічного розвитку дитини, шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій, інтегрованих методів навчання, індивідуального підходу до кожної дитини. Працюють гуртки з художньо-естетичного розвитку “Сім нот”, “Смерічка”. В закладі дошкільної освіти організоване 4-разове якісне, збалансоване харчування. За медичними показаннями, за потреби, забезпечується дієтичне харчування дітей. Медичне обслуговування здійснюють: лікар, старша медична сестра, медична сестра з фізіотерапії, медична сестра з організації дієтичного харчування. Профілактично-лікувальна робота проводиться протягом року, за призначенням лікаря, як групова так і індивідуальна: аромотерапія, інгаляції, УВЧ-лікування, прийом настоїв з лікарських трав та киснево-сигментної суміші. Повноцінний і різнобічний розвиток дітей здійснюють: вихователі, практичний психолог, музичний керівник, інструктор з фізичного виховання, керівник гуртка.

Read More

Сонечко № 676 (Подільський район) – (044)425-45-29;

Заклад дошкільної освіти № 676 (дитячий садок компенсуючого типу (спеціальний) для дітей з порушеннями мови) “Сонечко”. Проектна потужність 81, розрахункова потужність 62. Пріоритетний напрямок роботи: корекційно-виховна робота з подолання порушень мовлення. Режим роботи закладу: 7.00 – 19.00, триразове харчування. З дітьми працюють: вихователі, вчителі-логопеди, музичний керівник та психолог, керівництво освітньо-виховною роботою в закладі здійснює вихователь-методист. Приймаються діти за направленням Подільської районної психолого-медико-педагогічної консультації: з 3-х років – діти із заїканням; з 4-х років – діти із загальним недорозвитком мовлення І, ІІ, ІІІ рівня; з 5-ти років – діти з фонентико-фонематичним недорозвитком мовлення.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 395 (Солом’янський район) – (044)455-18-20;

Заклад дошкільної освіти № 395 заснований у 1963 році, як спеціалізований для дітей з порушеннями мовлення, функціонує з 1982 року. Заклад має 6 груп, розрахований на 62 дітей. Режим роботи : три групи- 7:00-19:00, три групи- 7:30-18:00. Харчування: раціональне, якісне, 3-х разове. Зарахування дітей до дитячого садка відбувається з трьох років на підставі витягу психолого-медико-педагогічної комісії та направлення районного управління освіти. Навчально-виховна та корекційна робота здійснюється за державною програмою “Дитина” з використанням спеціальних корекційно-методичних комплексів з корекцій порушень мовлення. За результатами державної атестації, яка відбулася в 2012 році, дошкільний навчальний заклад визнаний “Атестований з відзнакою”. Кількісний та якісний склад: вихователь-методист – 1 , вихователі – 12, вчителі-логопеди – 6 , практичний психолог – 1, музичний керівник – 1, інструктор з фізичного виховання-1. З них мають вищу освіту – 17 педагогів. Педагоги закладу плідно співпрацюють з науковцями Інституту спеціальної педагогіки АПН України та з викладачами і студентами кафедри логопедії ІКПП НПУ імені М.П. Драгоманова. Провідними напрямками роботи закладу є корекція важких мовленнєвих порушень у дітей, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я вихованців шляхом використання як традиційних, так і іноваційних оздоровчих технологій. Мета дошкільного навчального закладу: * створення оптимальних умов для всебічного повноцінного розвитку дітей та задоволення соціальних запитів батьків; * надання логопедичної корекційної допомоги з метою виправлення мовленнєвих порушень у дітей; * збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров`я дітей, шляхом використання здоров`язбережувальних та здоров`яформувальних технологій; * виховувати у дітей любов до Батьківщини та рідного краю, навчати їх шанувати й берегти духовну та історичну спадщину народів різних регіонів України; * створення доброзичливої атмосфери для становлення дитини як особистості, формування позитивного, емоційно-ціннісного , дбайливого ставлення до довкілля.

Read More

ДНЗ № 255 (Солом’янський район) – (044)4976181

Заклад дошкільної освіти № 255 міста Києва є ясла-садок санаторного типу для дітей з хронічними неспецифічними захворюваннями органів дихання, належить до комунальної власності, знаходиться у Солом’янському районі за адресою: вул. академіка Білецького, 2а.Проектна потужність дошкільного навчального закладу – 12 груп, 220 дітей. Діти в дошкільний навчальний заклад приймаються з двох років, для них встановлено 4-разове харчування.Основними напрямками роботи є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення сприятливих умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини, для її фізичного, розумового і духовного розвитку, створення умов для здійснення комплексного підходу до здоров’язбережувальних та здоров’яформувальних технологій.Для збереження психічного та фізичного здоров’я, розвитку особистості, підготовки дітей до школи в дошкільному закладі функціонує методична служба. У постійному творчому пошуку працюють 23 педагоги, з них: з вищою категорією – 12, педагогічне звання «Відмінник освіти» 2, педагогічне звання «Вихователь-методист» – 3, 3 педагоги навчаються у вищих учбових закладах.У психологічній служби працюють два психологи.Медичну службу представляють 3 медичних сестри (старша медична сестра, сестра з дієтичного харчування, сестра з фізіотерапії), є два інструктори з фізичного виховання та інструктор з лікувальної фізкультури, масажист.Для профілактики захворювань органів дихання в закладі працюють:- сучасно обладнаний фізіотерапевтичний кабінет, де діти проходять курси інгаляції, УВЧ, тубус кварцу, електрофорезу;- кабінет лікувального і профілактичного масажу;- спортивний зал для проведення загальної та лікувальної фізкультури.Методика проведення фітотерапії спрямована за такими напрямками:- використання лікарських трав у вигляді водних настоїв та відварів;- інгаляції парою відварів лікарських рослин;- вдихання фітонцидів в інгаляторії, де розбризкують ефірні олії лікарських рослин.Додаткові освітні послуги у дошкільному навчальному закладі проводить «Фізична особа-підприємець Мельник Л. П.» і здійснює діяльність з наступних предметів:- англійська мова для дошкільнят;- розвиток логіко-математичного мислення;- естетично-художній розвиток.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 273 (Печерський район) – (044)285-02-20; (044) 285-02-22

Текстовий опис дитячого садку ЗДО №273 cпеціального типу для дітей з вадами зору та вадами мовлення,проекта потужність закладу 6 груп – 91 дитина. Режим роботи : 07:00 – 19:00 Приймаються діти з 2-х років за направленням психолого-медико-педагогічної комісії. 2 групи логопедичні, де діти приймаються з 4 років з діагнозом фонетико-фонематичне недорозвинення мови , 4групи зорові де діти приймаються з двох років з амбліопією та косоокістю, а також з формами зорової недостатносі . Пріорітетний напрямок роботи: «Педагогічні практики адаптивної освіти дошкільників». В ЗДО № 273 організоване 4-разове якісне, збалансоване харчування. Компенсаторно-лікувальна робота здійснюється в тісному зв’язку всього колективу: завідуючої ЗДО, методиста, тифлопедагога, логопедів, вихователів, лікаря – офтальмолога, медсестри — ортоптистки, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання, психолога, соціального педагога.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 49 (Оболонський район) – (044)418-68-32

Заклад дошкільної освіти (ясла-сад) компенсуючого типу, спеціальний №49 Оболонського району м. Києва. Напрямки роботи: -організаційно-педагогічний (діагностування; особистісно- диференційований підхід); -лікувально-відновлювальний (розвиток залишкового зору, охоронний режим); -корекційно-розвивальний (формування компенсаторних способів пізнавальної та трудової діяльності, корекція відхилень розвитку дітей, попередження можливих вторинних відхилень розвитку дітей) . Педколектив працює за програмою “Дитина” та програмою для закладів дошкільної освіти (груп) компенсуючого типу для дітей з порушенням зору. Режим роботи закладу з 7.00 до 19.00. В ЗДО створені оптимальні умови для розвитку дітей з порушенням зору, забезпечується соціальна реабілітація дітей, що мають зорові порушення. З дітьми працюють кваліфіковані спеціалісти: тифлопедагоги, логопеди, психологи, лікар-офтальмолог, лікар-терапевт. Приймаються діти з 2-х років при наявності направлення РУО.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 406 (Голосіївський район) – (044)257-52-63;

Заклад дошкільної освіти №406 (ясла-садок) компенсуючого типу із санаторними групами для дітей із хворобами органів травлення. Проектна потужність 4 групи, 75 місць, фактично працює 3 групи: одна група для дітей раннього віку від 2-х до 3-х років; дві дошкільні різновікові групи для дітей від 3-х до 5-ти років і від 4-х до 6-ти років. Режим роботи 12 годин, початок – 07.00, закінчення – 19.00, субота, неділя вихідні дні. Пріоритетний напрямок роботи – фізкультурно-оздоровчий. Працює гурток іноземної (англійської) мови. В закладі організоване 5-ти разове дієтичне харчування. Медичне обслуговування здійснюють: лікар, старша медична сестра, медична сестра з фізіотерапії, медична сестра з організації дієтичного харчування. Профілактично-лікувальна робота проводиться протягом року, за призначенням лікаря: фітотерапія,бальнеотерапія (вживання мінеральної води),аромотерапія. Повноцінний і різнобічний розвиток дітей здійснюють: вихователі, практичний психолог, музичний керівник, керівник гуртка. Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 6(7) років “Дитина”.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 221 (Голосіївський район) – (044)257-41-65

Заклад дошкільної освіти № 221 компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення. Працює 4 спеціальні групи, з них: 2 – для дітей із загальним недорозвиненням мовлення, 2 – для дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення. Приймаються діти з порушеннями мовлення віком від 3 до 6 (7) років. Режим роботи дошкільного навчального закладу з 7.00 до 19.00. Навчально-виховний процес, корекційно-відновлювальна робота з вихованцями проводиться за комплексною освітньою програмою “Дитина”, програмами для дітей, які мають особливі освітні потреби. Організований фізкультурно-оздоровчий гурток “Промінчики майбутнього”. Виховний, навчально-корекційний процес здійснюється висококваліфікованими досвідченими педагогами: вихователями, вчителями-логопедами, практичним психологом, інструктором з фізичного виховання, музичним керівником. Педагогічний колектив щоденно дарує своїм вихованцям незабутні враження, безцінний досвід, має альтернативні, сучасні погляди на виховання і навчання дитини, прагне виховати вільну, самостійну, розвинену, творчу, здатну орієнтуватись в реаліях життя особистість. Ключовими пріоритетами змістового наповнення освітньо-корекційного процесу є: якісна корекція мовленнєвих порушень, формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми; взаємодія з батьками, популяризація психологічних, педагогічних, медичних знань; забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами; формування національно-патріотичних почуттів тощо. Медичне обслуговування здійснює медична сестра старша. Харчування 4-х разове, за потреби та показаннями лікаря можлива організація дієтичного харчування.

Read More

Заклад дошкільної освіти № 180 (Шевченківський район) – (044)483-35-80;

Заклад дошкільної освіти (ясла – садок) компенсуючого типу (санаторний) №180 Шевченківського району м. Києва Адреса: м. Київ – 04050, вул. Мельникова, 28-а. Телефон: 483-35-80 E-mail:[email protected] Адреса веб- сайту: dnz180.kiev.ua Режим роботи закладу: 7.30 – 19.30 год, старша група 7.30 – 7.30 год. Зарахування дітей до закладу здійснюється з 2-х років за наявності пакету документів: висновка ЛКК, направлення лікаря – фтизіатра, направлення від управління освіти, довідки ф- 086-1/0 та довідки про щеплення ф-063, копія свідоцтва про народження дитини, заява від батьків. В закладі 4 вікові групи на 75 місць (за проектом) із них 3 групи- з режимом роботи 12 годин, 1 – 24 годинним перебуванням дітей. В закладі встановлено чотириразове харчування. Вартість за харчування встановлено в групі раннього віку 46,70 грн, садовій групі 65,32 грн, цілодобова група 68,38 грн. Заклад організовує освітній процес за пріоритетним напрямком: фізкультурно – оздоровча робота. Завдання закладу – створення оптимальних умов для формування життєвих компетенцій дошкільників, якісна підготовка дітей до школи. Працюємо за програмою виховання і навчання розвитку дітей дошкільного віку «Дитина», використовуємо Програму розвитку конструктивних здібностей у дітей дошкільного віку “Лего-конструювання” . В закладі функціонує літній плескальний басейн, фізіотерапевтичний кабінет, кабінет практичного психолога та вчителя- логопеда. Педагоги сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дошкільника, виховують його почуття, волю, інтелект, шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини на заняттях шляхом розподілу групи на підгрупи за рівнем розвитку дітей.

Read More